قالب Lexus Extroic | قالب اپن کارت اکسترویک
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 18
18 پرسش و پاسخ
nobari
nobari

سلام - از چه طریق قبل از خرید با شما تماس بگیرم؟ ورژن سایت من 2.0.3.1 است و دنبال یک قالب مناسب برای تغییر قالب فعلی هستم.

nobari
nobari

با سلام و احترام- آیا این قالب بر روی ورژن 2.0.3.1 قابل نصب است؟

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به nobari
  • طراح محصول

سلام
خیر. باید سوالاتی در مورد سایتتون پرسیده بشه، بعدش می توانید مهاجرت کنید.
موفق باشید

kamranonline
kamranonline

سلام خسته نباشید من میخواستم این قالبو بخرم منتها تو دموی قالب وقتی بر روی محصولی کلیک میشه صفحات پاپ اپ اجرا میشه .. یعنی داخل کدهای قالب این تبلیغات پاپ اپ و ... قرار داده شده ؟ یا مشکل از کجاست ؟ چون فقط روی دموهای قالب های اپن کارت و کلا سایت راست چین این مشکل وجود داره.

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به kamranonline
  • طراح محصول

سلام
برای مشاوره قبل از خرید، می توانید تماس بگیرید.
موفق باشید

beygmoradi
beygmoradi

مشکل از قالب نبود .

beygmoradi
beygmoradi

سلام قالب فعلی فروشگاه من اینه
ولی یه مشکلی داره اونم اینه که وقتی وارد محصول هستین بعد میخواین برین تو یه دسته دیگه یا حتی روی لوگو هم کلیک کنید ریدایرکت میشه به یه سایت دیگه معلوم نیست مشکل از کجاست تو پیشنمایش راست چین هم همین مشکل وجود داره
ولی با فیلتر شکن مشکلی نیست
میخواستم ببینم مشکل از قالبه یا جای دیگه؟

morik1
morik1

سلام خسته نباشید ببخشید من قالب اکسترونیک نصب کردم و می خوام لگو خودمو جای لگو اکسترونیک قرار بدم باید از کجا انجام بدم؟ یه سوال دگ ام داشتم اونم اینه که زیر فوتر سایت تبلیغات فروشگاه که خریداری کردم هست می خوام اون قسمتم ورداشته شه از قالب با تشکر فراوان

Saeid R.f
Saeid R.f

سلام
بنده نیاز به یک سایت فروشگاهی دارم ،آیا با خرید این قالب میتونم سایتم رو راه اندازی کنم یا اینکه دوباره نیاز به خرید امکانات دیگه دارم
لطفا راهنماییم کنید

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به Saeid R.f
  • طراح محصول

سلام
پس از نصب قالب در چند دقیقه، سایت شما شبیه دمو شده و یک فروشگاه کامل را با امکانات حرفه ای خواهید داشت.
موفق باشید

rezasniper2012
rezasniper2012

سلام ببخشید این گزینه های ابزار پنل و ویرایش قالب آنلاین که سمت چپ دمو هست کار نمیکنه و وقتی روی اعمال کلیک میکنیم ارور میده, آیا در نسخه خریداری شده هم به همین صورت می باشد؟
با تشکر فراوان

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به rezasniper2012
  • طراح محصول

سلام
ابزارک که موردی نداره، شخصی سازی قالب هم از طریق کنترل پنل حرفه ای قالب، توی بخش مدیریت انجام میشه. بعد از خرید قالب تماس بگیرید.
موفق باشید

fx20
fx20

درود بر شما وقدردانی از تلاشهای ارزشمندتان:من تمایل به داشتن فروشگاه کتاب ونرم افزار می باشم .لطفا راهنمایی نمایید که:1/ ایا این قالب مناسب است یا قالب دیگری ازقالب های خودتان را پیشنهاد می کنید ؟2/ایا امکان فروش فایلهای دانلودی در این قالب اکنون وجود دارد ویا نیاز به نصب افزونه دارد؟/3 ایا امکان اتصال این فروشگاه به سیستم های فروش پستی (فروتل/ایران مارکت ویا....)امکان پذیر است ؟ هزینه های انها را بفرماییدمتشکرم با ارزوی موفقیب هر چه بیشتر شما

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به fx20
  • طراح محصول

سلام
قالب اکسترویک یک قالب حرفه ایه و برای هر فروشگاهی مناسبه، امکان فروش فایل های دانلودی را هم داره، درگاه های پرداخت ایرانی روش نصب شده، روش های حمل و نقل هم داره و میتونید از ماژول حمل و نقل پست پیشتاز که توی همین سایت هم قابل خرید است، استفاده کنید.
موفق باشید

یونیکد
یونیکد

سلام
خود قالب جدا ارسال نمیشه؟
من سایتم راه اندازی شده و دساه بندی ها آماده شده . در صورت نصب به شکل quickstart مجبور به ساخت مجدد دسته بندی ها و پست ها میشم

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به یونیکد
  • طراح محصول

سلام
برای دریافت قالب بصورت جدا میتوانید تماس بگیرید، برای راهنمایی در مورد اینکه چگونه دسته بندی ها و محصولات شما حفظ شود میتوانید تماس بگیرید.
موفق باشید

imanshahverdi
imanshahverdi

سلام من میخواهم این قالب را بخرم ولی زیاد با اپن کارت آشنایی ندارم در صورتی که خرید کنم راهنمایی میگنید که ضاهر سایت را همانند نمونه کنم ؟

designopen
designopen حرفه ای در پاسخ به imanshahverdi
  • طراح محصول

سلام
قالب بصورت بسته نصبیه و پس از نصب قالب، سایتتون دقیقا شبیه دمو میشه. آموزش فارسی نصب قالب هم توی قالب هستش و اگر هم نتونستید نصبش کنید یک بار بصورت رایگان، قالب را براتون نصب و راه اندازی می کنیم. با امکانات حرفه ای که این قالب داره، میتونید به مدیریت سایتتون بپردازید و از فروشگاهتون لذت ببرید.
پیروز و سربلند باشید