قالب Prestashop Application | قالب اپلیکیشن اندروید برای پرستا شاپ
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 8

قالب Prestashop Application فروشگاه ساز پرستاشاپ برای اندروید که محصولی زیبا عرضه شده در راستچین که به همراه راهنمای نصب می باشد . ضمنا قالب اپلیکیشن اندروید برای پرستا شاپ از پشتیبانی دائم راستچین برخوردار است.

قالب Prestashop Application | قالب اپلیکیشن اندروید برای پرستا شاپ

چنانچه نیاز دارید سایتتان با اپلیکیشنی هماهنگ شود واپلیکیشن سایت خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید . این محصول را انتخاب کنید . فروشگاه ساز پرستاشاپ یکی از قدرتمندترین فروشگاه ساز های موجود است که تمامی ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی ایده ال را دارا می باشد .

بسته ای که پیش روی شماست به شما کمک میکند تا فروشگاه پرستاشاپ خود را در قالب یک اپلیکیشن اندروید اجرا کنید . تا هم از نظر سرعت و هم از نظر کیفیت اجرا در اندروید نمایش وب سایت شما بهبود پیدا کند .

لطفاً پس از خرید آدرس فروشگاه آنلاین خود را همراه با کد رنگ و آیکون مورد نظر خود در اندازه 512*512 به ایمیل ما به آدرس ایمیل ما که پس از خرید مشاهده میکنید ، ارسال کنید تا اپلیکیشن شما کمتر از 24 ساعت ایجاد و ارسال شود .

قالب Prestashop Application | قالب اپلیکیشن اندروید برای پرستا شاپ

نکات مهم :
1 – توجه داشته باشید که در فایلی که پس از خرید دانلود می کنید ، فقط نمونه وجود دارد و اپلیکیشن اصلی پس از دریافت اطلاعات شما برای شما ایجاد و ارسال می شود .

2 – این بسته به روز رسانی خواهد شد و نسخه های پیشرفته تری از آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت در صورتی که این قالب را خریداری کنید ، به روز رسانی های جدید با قیمت قبلی خریداری شده شما در اختیار شما قرار میگیرد .

3 – در حال حاظر این نسخه با اندروید کیت کت 4.4 به بالا سازگاری بیشتری دارد .

همچنین میتوانید فایل نمونه را از اینجا دانلود کنید …

شما قبل و یا بعد از خرید امکان گرفتن مشاوره از کارشناسان سایت را دارید و می توانید مطالب مدنظر خود را با ما در میان بگذارید .

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است