اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 14

همانطور که می دانید فرم تماس با مدیران یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی با هر موضوعی می باشد که همه ی سایت ها از آن استفاده می کنند . قالب اسکریپت ContactMe قالبی html می باشد و بر روی وردپرس نصب نمی شود . اسکریپت فرم تماس با ما جزو قالب های عرضه شده در راستچین است که ضمانت برگشت وجه دارند و همچنین از پشتیبانی دائمی برخوردارند .

 

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما – معرفی:

ابزار فرم تماس ، با سبک گرافیکی جدید طراحی شده و با درج کد ابزار در صفحه سایت یا وبلاگ ، لینک متنی و یا دکمه گرافیکی نمایش داده می شود که کاربر با کلیک روی آن ، وارد صفحه فرم تماس مربوطه می شود. برای دریافت کد این ابزار ابتدا نوع نمایش این ابزار را انتخاب و آدرس ایمیل خود را جهت دریافت پیام های ارسالی وارد کنید.

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما – ویژگی ها:

فرم تماس با ما بسيار زيبا و كاربرپسند

اين فرم صد در صد ريسپانسيو و واكنش گرا بوده و در تمامي دستگاه ها ومرورگر هاي مدرن به صورت كاملا صحيح نمايش داده مي شود .

اسکریپت ContactMe - پیشنمایش

فرم ريسپانسيو html

 اسکریپت فرم تماس با ما - تصویر فرم 1

اسکریپت ContactMe - تصویر فرم

اين فرم در 9 بكگراند زيبا ارائه مي شود كه وبمسترهاي عزيز مي توانندبه دلخواه خود و وبا ويرايش فايل style.css اين قالب ، اقدام به تغيير پس زمينه فرم نمايند.

اين فرم داراي وب فونت بسيار زيباي فارسي يكان مي باشد .

اين فرم داراي قابليت چك كردن اطلاعات ورودي را داشته و در صورت عدم درج يك فيلد خاص ، بدون لود شدن مجدد و به طرز زيبايي به كاربر پيام مي دهد تااقدام به تكميل فرم نمايد .

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما - تصویر دمو

در صورت صحيح بودن اطلاعات ورودي ، پس از كليك بر روي دكمه ارسال ، صفحه ديگري باز شده و پيغام موفقيت آميز بودن عمليات را به كاربر مي دهد .

براي اين فرم زحمت زيادي كشيده شده است و فقط براي اينكه كاربران و وبمسترهاي محترم بتوانند از آن استفاده كنند با قيمت بسيار ناچيز ارائه مي شود .

پيام

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است