افزونه Layered Popups، گرین پاپ آپ
1,818 فروش
88% رضایت از 133 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
299 هزار تومان
قیمت محصول:
299,000 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 66
  • آموزش ها
  • پشتیبانی

افزونه Green Popups | گرین پاپ آپ نسخه جدید لایر پاپ آپ |افزونه Layered Popups سابق | افزونه ساخت پاپ آپ | | افزونه حرفه‌ ای ساخت پاپ آپ

معرفی افزونه Layered Popups

شما هم از پاپ آپ های خسته کننده و تکراری خسته شده اید؟ اینترنت پر از پاپ آپ های خسته کننده و یکسان است، بیشتر آنها کاربران را آزار می دهند و به هیچ وجه کار نمی کنند. به همین دلیل ما خوشحالیم که از نظر نحوه نمایش چیزی جدید، متفاوت، چشم نواز و منعطف به شما معرفی کنیم! افزونه جدید ما افزونه Green Popups (افزونه جذاب Layered Popups سابق) یک افزونه وردپرس کاربردی و بهترین افزونه پاپ آپ در جهان در خدمت شماست!

افزونه Green Popups یا افزونه Layered Popups سابق

در حالی که سایر سیستم های پاپ آپ ساز شما را با الگوهای موجود محدود می کنند و شما فقط می توانید فقط رنگ، فونت و متن آن ها را تغییر دهید افزونه وردپرس گرین پاپ آپ به راحتی اجازه می دهد کاملا تخیل خود را به واقعیت برسانید، پنجره های بازشو کاملاً منحصر به فرد ایجاد کنید یا از بیش از 290 قالب آماده و حرفه ای پاپ آپ کتابخانه ما استفاده کنید و واقعاً توجه کاربر را به خود جلب کنید. می توانید فرم های پاپ آپ خود را کاملا واکنشگرا و بر پایه AJAX طراحی کنید و آنها را به بهترین سیستم های مدیریت ایمیل و خبرنامه جهانی متصل کنید. افزونه Green Popups همان افزونه Layered Popups است که به راحتی امکان مهاجرت از نسخه قبلی را خواهید داشت.

آموزش کار با افزونه لایرپاپ آپ

امکان نمایش پاپ آپ ها را در هنگام بارگذاری صفحه، هنگام تلاش کاربر برای خروج از صفحه، در پیمایش صفحه به پایین، هنگام عدم فعالیت کاربر در صفحه، هنگام شناسایی مسدود کننده تبلیغات یا هنگام کلیک کاربران روی چیزی به کاربران وجود دارد. علاوه بر این می توانید از هر پنجره بازشو به عنوان بخشی از محتوای پست یا صفحه یا ابزارک نوار کناری (در ابزارک ها) استفاده کنید. با استفاده از سیستم جدید هدف گذاری پیشرفته، تنظیم نحوه و مکان نمایش پاپ آپ ها واقعاً آسان شده است. این امر می تواند برای پست های خاص، صفحات خاص، محصولات خاص و حتی انواع پست سفارشی فیلتر شده توسط هر طبقه بندی موجود ماننده تاریخ، نقش کاربر و غیره باشد.

افزونه گرین پاپ آپ (افزونه حرفه ای Green Popups) سریعترین افزونه موجود ساخت پاپ آپ در وردپرس است که هیچگونه تغییری بر روی سرعت سایت شما ندارد و باعث کندی و اختلال نمی شود. بر اساس تعداد فروش و دموهای آماده این افزونه می توان آنرا به عنوان بهترین افزونه پاپ اپ معرفی کرد.

افزونه ساخت پاپ آپ وردپرس افزونه Layered Popups، گرین پاپ آپ

کتابخانه متشکل از ۲9۰ پاپ آپ آماده فارسی در افزونه Green popups

مجموعه ای متنوع از پاپ آپ را می توانید در افزونه گرین پاپ آپ می توانید مجموعه ای متنوع از پاپ آپ را مشاهده کنید که بسیا جذاب و با تم های زیبا هستند.

 نمایش پاپ آپ های متنوع در افزونه Green Popups

امکان هدف گذاری برای هر پاپ آپ

  • هنگام لود شدن صفحه: نمایش پاپ آپ هنگامی که صفحه به طور کامل برای کاربر لود شد.
  • اسکرول کردن: نمایش پاپ آپ هنگامی که کاربر صفحه را اسکرول می کند.
  • خروج کاربر از صفحه: نمایش پاپ آپ هنگامی که کاربر سعی دارد صفحه را ترک کند.
  • عدم فعالیت کاربر: نمایش پاپ آپ هنگامی که کاربر برای مدتی در سایت هیچ فعالیتی ندارد.
  • ابتدای محتوا: نمایش پاپ آپ برای کاربر در ابتدای محتواها، بصورت چسبیده و این لاین.
  • انتهای محتوا: نمایش پاپ آپ برای کاربر در انتهای محتواها، بصورت چسبیده و این لاین.

پیش نمایش افزونه Green Popups

(Popup Plugin for WordPress – Green Popups (formerly Layered Popups

 

افزونه Green Popups همان افزونه layerd popup سابق

توجه داشته باشید که برای ارتقا و مهاجرت از نسخه 6 (Layered popup)‌ به نسخه 7 (Green popup) نباید نسخه 6 را از روی سایت خود پاک کنید !

ویژگی های افزونه لایر پاپ آپ

حالت های نمایش چندگانه : می توانید با افزونه Green popups هنگام ورود به صفحه، کلیک بر روی المان یا لینک، اسکرول، ابتدای محتوا، انتهای محتوا، عدم فعالیت در سایت یا هنگام خروج کاربر پاپ آپ را نمایش دهید.

بیش از 20 عنصر برای ساخت هر پاپ آپ: افزونه  گرین پاپ آپ تمام مواردی که برای ایجاد پنجره های بازشو منحصر به فرد مورد نیاز شماست را دارد، پس محدودیتی برای خلاقیت در ایجاد پاپ آپ برای شما وجود ندارد.

ساخت طرح بندی با درگ و دراپ: بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی طرح بندی دلخواهتان را فقط با درگ و دراپ ایجاد کنید و سرعت کارهایتان را افزایش دهید.

کتابخانه پاپ آپ ها: دسترسی به بیش از 290 پاپ آپ آماده کاملا فارسی و درون ریزی آنها فقط با یک کلیک.

ایجاد کمپین های پاپ آپی: تعداد نامحدودی از کمپین های آزمایشی ایجاد کنید، برای هر پاپ آپ آمار دریافت کنید و بهترین را برای اهداف خود انتخاب کنید.

سیستم هدفمند پیشرفته: نحوه و مکان نمایش پنجره های بازشو را تنظیم کنید. می توانید برای پست ها، صفحات، محصولات، انواع پست سفارشی و … که توسط هر طبقه بندی موجود فیلتر شده است پاپ آپ ایجاد کنید.

عبارات ریاضی: اعمال ریاضی را در لحظه و بر اساس ورودی و انتخاب کاربر انجام دهید و نتیجه نهایی را به آن نشان دهید.

منطق شرطی: یکی دیگر از ویژگی های افزونه Layered Popups این است که می توایند اقدامات مناسب برای زمینه ها و عناصر پاپ آپ را بر اساس ورودی و انتخاب کاربر انجام دهید.

حالت های پنجره ای و درون خطی: از پاپ آپ ها به عنوان پنجره های بازشو معمولی استفاده کنید یا آنها را به راحتی در محتوای صفحه جاسازی کنید.

استفاده از برنامه های ثالث: داده ها و انتخاب های کاربر را به صورت خودکار به سیستم های مدیریت مشتریان، خدمات بازاریابی و خبرنامه های محبوب ارسال کنید.

اعلان های ایمیل: اعلان های سفارشی و تأیید کاربر را از طریق ایمیل ارسال کنید، حتی می توانید در صورت نیاز از منطق شرطی استفاده کنید.

پاپ آپ تعاملی:با استفاده از افزونه Green popups می توانید هنگام نمایش ورودی کاربران در زمان واقعی با کاربران ارتباط برقرار کنند.

همگام سازی با فرم HTML: ورودی و انتخاب کاربر را به صورت خودکار به فرمهای HTML ثالث ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات خود ارسال کنید.

استفاده در سایت های غیر وردپرسی: می توانید به راحتی از هر پاپ آپ در سایت های ثالث و صفحات HTML غیر وردپرسی استفاده کنید. برای این کار فقط باید چند قطعه JS / HTML را کپی و جایگذاری کنید.

پرداخت در پاپ آپ: می توانید با متصل شدن به درگاه های پرداخت معتبر جهانی، در افزونه پاپ آپ خود یک فرم پرداخت ایجاد کنید و کاربر را به درگاه واسط پرداخت هدایت کنید.

کنترل کننده های سفارشی JS: امکان اجرای کدهای جاوا اسکریپت سفارشی هنگام پرکردن موفقیت آمیز فرم توسط کاربر.

تجزیه و تحلیل: مجموعه داده های ارسالی را می توان به روشی هایی راحت مانند نمودارهای میله ای نشان داد.

آمار پاپ آپ ها: می توانید آمار بازدیدها، ارسال ها، تأییدها و پرداخت ها برای هر پاپ آپ را در Layered Popups مشاهده و فیلتر کنید.

اعتبار سنجی آدرس پست الکترونیکی: می توانید این کار را با ارسال ایمیل تاییدیه برای کاربر یا بررسی سوابق MX برای ارائه دهنده ایمیل یا بوسیله سرویس های تأیید ایمیل مثل Clearout ،Kickbox ،TheChecker و TrueMail را انجام دهید.

ارتباط با پایگاه داده یا جدول MySQL ثالث: داده های فرم را در پایگاه داده یا جداول ثالث MySQL دلخواه وارد و ثبت کنید.

استفاده از امضا: در پاپ آپ هایی که با افزونه افزونه Layered Popups طراحی می شوند می توانید برای بازدید کنندگان پایین فرم ها و برای تایید آنها بصورت گرافیکی امضا کنند.

زمینه های پرشونده خودکار: این کار را با داده های پویا از URL یا با تنظیم مقادیر پیش فرض استاتیک انجام دهید.

ویرایشگر ورودی کاربر: به راحتی می توانید داده های ارسالی توسط کاربر را ویرایش، خالی یا حذف کنید.

فیلتر ورودی کاربران: برای مسدود کردن اطلاعات ارسالی ناخواسته در افزونه Layered Popups می توانید از فیلترهای اختیاری استفاده کنید.

اعتبار سنجی ورودی کاربر: این کار را با استفاده از 14 اعتبار سنج داخلی تأیید و بررسی کنید.

منطق شرطی: اقدامات لازم و مشروط  را در زمینه ها و عناصر بازشو بر اساس ورودی و انتخاب کاربر انجام دهید.

پیام های خطای سفارشی: پیام خطای سفارشی را براساس نتیجه تأیید به کاربر نشان دهید.

چاپ وذخیره داده ها بصورت PDF : می توانید داده ها و ورودی های کاربران را بصورت فایل های PDF ذخیره کنید.

کد کوتاه: افزونه Green popups این امکگان را دارد که از کد های کوتاه وردپرس برای فرم هایتان استفاده کنید.

9 موقعیت اجرا برای پاپ آپ ها: پنجره های بازشو را در موقعیت دلخواه صفحه قرار دهید.

Google / Universal Analytics : ردیاب رویداد پشتیبانی می شود.

درون ریزی و برون ریزی:  تنظیمات هر پاپ آپ را به راحتی برون ریزی کرده و در وب سایت دیگری درون ریزی کنید. همچنین می توانید اطلاعات هر پاپ آپ را به صورت CSV هم برون ریزی کنید.

پاپ آپ های های چند مرحله ای:  بله  اکنون می توانید با افزونه گرین پاپ آپ این کار را انجام دهید و به راحتی پاپ آپ های چند مرحله ای ایجاد کنید.

بازدیدکنندگان مشترک را به خاطر بسپارید: برای جلوگیری از تکرار مجدد پاپ آپ ها، کوکی را روی دستگاه کاربر تنظیم کنید.

سازگار با ووکامرس:  تضمین سازگاری کامل با صفحات عمومی و محصولات ووکامرس.

به روز رسانی خودکار: با خرید افزونه Layered Popups از راست چین، دیگر نیازی به انجام دستی بروز رسانی نیست و محصول بطور خودکار بروزرسانی می شود.

پشتیبانی از افزونه WPML فارسی: برای هر پاپ آپ در افزونه Green Popups زبان جداگانه ایجاد کنید.

بروزرسانی رایگان افزونه Layered Popups

بروزرسانی به نسخه ۷.۳۰ در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۸ در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۷ در تاریخ ۰۱ تیر ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۶ در تاریخ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۵ در تاریخ ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۴ در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۳ در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۲ در تاریخ ۰۸ فروردین ۱۴۰۰
بروزرسانی به نسخه ۷.۲۰ در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۷.۱۸ در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۷.۱۵ در تاریخ ۲۵ دی  ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۷.۱۴ در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۷.۱۳ در تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۷.۱۱ در تاریخ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مشاهده بیشتر

امکانات اضافی (شامل هزینه)

  • نصب توسط طراح

پیش نیازها

  • نسخه PHP مورد نیاز: 7.4
  • نسخه وردپرس مورد نیاز: 5.2

تست شده با

  • تست شده با PHP نسخه: 8.2
  • تست شده با وردپرس نسخه: 6.4

سوالات متداول افزونه Layered Popups، گرین پاپ آپ

برای این کار نسخه ۶ (Layered popup) را از روی سایت خود پاک نکنید و افزونه را فعال نگه دارید، فایل افزونه جدید (Green popup) را بارگذاری و فعال کنید. در منوی اضافه شده گرین پاپ آپ (در پیشخوان) بر روی زیرمنوی مهاجرت کلیک کنید. افزونه به طور خودکار عملیات بروزرسانی را شروع میکند. بعد از پایان مهاجرت نسخه قدیمی افزونه (۶) را از روی سایت خود پاک کنید.

برای این کار بعد از نصب و فعال سازی افزونه Layered Popups به پیشخوان وردپرس مراجعه کنید، در منوی افزونه بر روی کتابخانه پاپ آپ ها کلیک کنید و پاپ آپ دلخواهتان را انتخاب کنید. پاپ آپ انتخاب شده به طور خودکار به لیست پاپ آپ های شما اضافه میشود.

همیشه در راستچین در صورتیکه پشتیبان محصول بیشتر از ۲۴ ساعت در پاسخگویی به مشکل کاربر تعلل کرد یا مشکل موجود به سرعت قابل حل نبود، خریدار می تواند درخواست بازگشت وجه خود را به راست چین ارسال کند و تمامی هزینه پرداختی به ایشان بازگشت داده می شود. علاوه بر این طراح موظف است در طی ۶ ماه به صورت رایگان پشتیبانی محصول را برای کاربر انجام دهد. افزونه گرین پاپ آپ هم برطبق همین قانون برای شما ارائه میشود.

لیست تغییرات

نسخه 7.48.0 - 28 بهمن 1402
  • بروزرسانی : بروزرسانی کتابخانه Mailster
  • بهبود : استایل های افزونه
نسخه 7.47.1 - 25 آذر 1402
  • بهبود : سیستم درون ریزی پاپ آپ های آماده فارسی.

آخرین پرسش و پاسخ

vistatechpishro
vistatechpishro

سلام وقت بخیر
من3 تا سوال داشتم.
1- من از قالب فروشگاهی کاوه (که از خود سایت راست چین تهیه ش کردم) استفاده میکنم. آیا اینن افزونه با قالب کاوه سازگاره؟
2- من می خوام کاربر با کلیک روی یک تصویر در سایت یک پاپ آپ مشاهده کنه که شامل یک کاروسل از تصاویر باشه، آیا امکان ساخت چنین پاپ آپی وجود داره؟
3- آیا با خرید این افزونه می تونم ازش توی 2 تا سایت خودم استفاده کنم؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به vistatechpishro
  • طراح محصول

سلام وقتتون بخیر
1 - تابحال گزارشی مبنی بر ناسازگاری با این قالب نداشتیم.
2 - المان کاروسل در المان های پیشفرض افزونه وجود ندارد. میتونید از تصاویر ثابت استفاده کنید.
3 - به دلیل این که افزونه لایسنس دارد، امکان این کار وجود ندارد. بعد از خرید تیکت ارسال کنید تا کد تخفیف خرید دوم برای شما ارسال شود.

fakema
fakema

سلام
* میشه مثل افزونه راهنمای سایز ازش استفاده کرد ؟
یعنی در هر دسته بندی یا محصول خاص هر مدل فرمی که میخوایم رو وقتی که کار رو روی دکمه راهنما کلیک میکنه باز کنه ؟
یا برای بار اول بعد از اسکرول بیاره برای دفعات بعدی با کلیک ؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به fakema
  • طراح محصول

سلام وقتتون بخیر
بله میتونید این کار را انجام بدید فقط باید بتونید برای این دکمه خودتون برای هر محصول کلاس سفارشی ایجاد کنید.
از روش اسکرون هم میتونید استفاده کنید.

mohamadsadra
mohamadsadra

سلام خسته نباشید این افزونه جوری که کسی کلید کرد روی پست ما که مثلا موزیک دانلود کنه مستقیم به کانال تلگرامی نتقل بشه موقتا بعد برگشت زدن بیان دوباره توی سایت؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به mohamadsadra
  • طراح محصول

سلام وقتتون بخیر
خیر متاسفانه این مورد قابل پیاده سازی نیست.

alihasani97
alihasani97

سلام
امکان ایجاد پاپآپ که گوشه صفحه یا پایین یا بالای صفحه بصورت چسبان باشه هست؟
مثل تبلیغاتی که سایت ها دارن یا پاپ های کوچیک که راستچین میذاره برای جشنواره هااش

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به alihasani97
  • طراح محصول

سلام وقتتون بخیر
بله، امکان انجام این کار وجود دارد.

alihasani97
alihasani97

سلام وقت به خیر چقدر فایل بارگزاری میکنه روی هر صفحه(css / js. )

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به alihasani97
  • طراح محصول

سلام وقتتون بخیر
در حالت کلی یک فایل CSS و یک فایل JS، اما اگر از المان های خاص مانند دیت پیکر یا سرویس های خاص مثل ادغام ایمیل استفاده کنید فایل های این موارد هم لود خواهد شد.
البته در تنظیمات افزونه میتونید مشخص کنید که این فایل ها مینیفای شوند و سپس بارگذاری شوند.

alihasani97
alihasani97 در پاسخ به alihasani97

متشکرم
حجم فایلهای بیسیک(بدون درنظرگرفتن سرویسهای اضافی و ...) چقدر هست؟

alihasani97
alihasani97 در پاسخ به alihasani97

یعنی برای هرنوع پاپ آپی که روی صفحه قرار میگیره لود شدن این فایلها ضروری هستش و قابل کاهش نیست

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به alihasani97
  • طراح محصول

بله ضروری هستش.

msdzamani
msdzamani

سلام ما میخوایم یه بخش مثله دوره مستر کلاس خودتون که پایین صفحه سمت چپ هستش ایجاد کنیم. آیا با این افزونه امکانش هست همچین کاری رو انجام بدیم؟

ebrahimi1379
ebrahimi1379 در پاسخ به msdzamani

سلام و درود
بله میتوانید ایجاد کنید .

ad5513
ad5513

با سلام و وقت بخیر ایا امکان ساختن آزمون آنلاین با این افزونه با شرایط زیر وجود داره
امکان گرفتن خروجی اصلاعات به صورت اکسل
امکان مدیرت اطلاعات و نمایش به صورت جامع
ازمون زمان دار
امکان ارسال لینک آزمون برای هر کاربر به صورت مجزا
امکان نمایش سوالها به صورت پشت سرهم یعنی کاربر اول سوال 1 را ببینید بعد جواب بدهد و به سوال 2 برود را ندارد

پشتیبان دوم
پشتیبان دوم حرفه ای در پاسخ به ad5513

سلام، وقت بخیر
با عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی

خیر، بهتر است برای این موارد از افزونه های آموزشی یا آزمون ساز استفاده کنید.

Ehsan
Ehsan

سلام
من افزونه ورود با شماره همراه رو داخل سایت دارم که یک شرت کد میده. میتونم با افزونه شما دکمه ای رو داخل سایت در کنار منو تعریف کنم که شرت کدو داخل تعریف کنم و وقتی کاربر روش کلیک میکنه پنجره لاگین با شماره همراه دیده بشه؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به Ehsan
  • طراح محصول

سلام وقت بخیر
متاسفانه برای برخی از شورت کد ها در اجرا با پاپ آپ مشکل داشتیم به همین دلیل استفاده از پاپ آپ برای نمایش شورتکد های مجزا را پیشنهاد نمیکنم.

saratoraby
saratoraby

وقت بخیر
این افزونه برای انجام اس ام اس مارکتینگ امکان ارسال مستقیم دیتا به سرویس هایی مثل کاوه نگار رو داره؟؟؟
و اینکه امکانش هست برای هر صفحه یک پاپ اپ کاستومایز شده داشته باشیم؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به saratoraby
  • طراح محصول

وقت بخیر
1 - در حال افزودن این مورد برای برخی از سرویس های پیامکی به افزونه هستیم اما امکان اعلام زمان مشخص برای پایان این کار وجود ندارد.
2 - بله وجود دارد.

amnssl.com
amnssl.com

سلام
آیا هنگاهی که کاربر روی گزینه ضربدر یا بستن تب صفحه در مرورگر جهت خروج از صفحه کلیک کنه پاپ آپ نمایش داده میشه؟
آخه برخی از ارائه دهندگان افزونه نوشتن هنگام خروج از صفحه، اما بعد که افزونه رو تهیه می کنی میگن نه منظورمون خروج موس از صفحه بود!

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به amnssl.com
  • طراح محصول

سلام
امکان این که با کلیک بر روی گزینه ضربدر مرورگر پاپ آپ نمایش داده بشه که وجود نداره!
چون مرورگر تب رو میبنده و دیگه هیچ فایلی از سایت شما اجرا نمیشه، تنها راه نمایش پاپ آپ هنگامی هست که موس از صفحه خارج میشه
مثل نمونه زیر :
https://plugins.mr-alidoosti.ir/green-popup/exit

کاربر راست‌چین
کاربر راست‌چین

سلام
من یه سایت آموزسی دارم کا تو ار دوره مثلا ۵۰ تا قسمت وجود داره، اگه برای هر قسمت یه پاپ آپ درست کنم و کد کوتاهشو بزارم تو قسمت خودش، اونوقت کاربر به محض کلیک رو عنوان جلسه براش پاپ آپ باز میشه ؟
ممنون

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به کاربر راست‌چین
  • طراح محصول

سلام، وقتتون بخیر
بله اگه بشه در عنوان ها از لینک استفاده کرد میتونید این مورد را پیاده سازی کنید.

TTGRAPHIC
TTGRAPHIC

سلام خسته نباشید من چند سوال دارم
سوال اول: آیا امکانش هست تعیین کنیم کاربر وارد سایت میشه مثلا یکبار نمایش بده و دفعات دیگه نه یعنی رفت توی برگه دیگه باز دوباره نیاد؟
سوال دوم : آیا امکان این وجود داره تنظیم کنم که پاپ اپ در یه سری برگه ها یا نوشته ها یا دسته بندی ها نمایش داده نشه؟
سوال سوم : آیا میتونم تنظیم کنم مثلا هر سه روز یکبار یا مثلا یه کاربر یک بار که وارد سایت شد نمایش بده بعدش تا مثلا 10 بار بیست بار ورود نمایش نده مجدد برای یاد آوری نشون بده یا بازه چند روزه تنظیم کنم براش آیا امکان این وجود داره؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به TTGRAPHIC
  • طراح محصول

سلام خسته نباشید
1 - بله امکانش هست.
2 - این که نمایش داده نشه را نمیتونید تعیین کنید، اما برگه های خاص برای نمایش داده شدن را میتونید تعیین کنید.
3 - میتونید یک دوره زمانی را مشخص کنید، مثلا 20 روزه تا هر 20 روز یکبار به کاربر نمایش داده بشه.

TTGRAPHIC
TTGRAPHIC در پاسخ به TTGRAPHIC

سلام مجدد ایا امکانش هست که برای دسته بندی های خاص تعریف کنیم نمایش داده بشه مثلا دسته بندی فلان در نوشته ها این پاپ اپ دسته بندی فلان پاپ اپ بعدی و...

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به TTGRAPHIC
  • طراح محصول

سلام مجدد
بله این مورد قابل انجامه.

mmdakbari
mmdakbari

سلام
امکانش هست که کاربر وقتی وارد سایت میشه فقط یک بار پاپ آپ رو ببینه؟
من الآن پاپ آپ بیلدر رو دارم ولی توی اون ؛ کاربر وارد هر صفحه ای که میشه مجددا برای پاپ آپ رو نمایش میده..
میشه؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به mmdakbari
  • طراح محصول

سلام
بله، میتونید این مورد را مشخص و تنظیم کنید.

viera
viera

سلام
توی نسخه 7.30 چه تغییراتی انجام شده ؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به viera
  • طراح محصول

سلام

افزونه با سیستم مارکتینگ Encharge هماهنگ شده.

rfi.developer
rfi.developer

این افزونه تنظیمات ریسپانسیو نداره؟
منظورم مثل رولوشن اسلایدر که میتونیم طراحی توی نسخه موبایل و تبلت رو شخصی سازی کنیم،
توی این افزونه هم بخشی داره که بیایم مشخص کنیم توی موبایل به چه شکل نمایش داده بشه یه قسمت هاییش رو جابجا کنیم؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به rfi.developer
  • طراح محصول

سلام
در داخل پنل نه، اما همه پاپ آپ های ساخته شده ریسپانسیو هستن.
همچنین شما میتونید حتی برای نسخه موبایل و تبلت هم، پاپ آپ های جداگانه بسازید تا پاپ آپ ها در موبایل و تبلت با نسخه دسکتاپ متفاوت باشند.

rfi.developer
rfi.developer

سلام ، این پیش بارگزاری افزونه رو میشه حذف کرد؟
که دیگه علامت لودینگ نیاد وسط صفحه؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به rfi.developer
  • طراح محصول

سلام، بله
در تنظیمات افزونه میتونید این مورد را فعال، غیرفعال یا سفارشی سازی کنید.

Imana Tv
Imana Tv

با سلام
آیا این امکان در این افزونه هست که بر اساس تایم بندی ما فعال شود ؟ مثلا تعیین کنیم که بازید کننده از صفحه ده دقیقه بتواند صفحه را ببیند و بعد از آن پاپ آپ باز شود و برای امکان یافتن بازدید بیش از این تایم اشتراک خریداری کند ؟
متشکرم

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به Imana Tv
  • طراح محصول

سلام
میتونید زمان نمایش پاپ آپ ها را تنظیم کنید، مثلا بعد از 1 دقیقه پاپ آپ نمایش داده بشه، اما امکان این که پاپ آپ تا زمان خرید اشتراک روی صفحه باقی بمونه خیر

mehdirah
mehdirah

سلام
می خواستم بدونم این افزونه با sendinblue و سایر ابزار ایمیل مارکتینگ همخوانی داره؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به mehdirah
  • طراح محصول

سلام

بله، سازگاری کامل داره

میتونید در انتهای صفحه محصول لیست پلتفرم های سازگار را مشاهده کنید

miladRoohi
miladRoohi

سلام
این افزونه با ویژوال کامپوزر هم سازگاره؟
وابسته به قالب‌های خاصی که نیست؟

آقای مستر
آقای مستر حرفه ای در پاسخ به miladRoohi
  • طراح محصول

سلام
1 - افزونه بصورت جداگانه کار میکنه و هیچ ناسازگاری خاصی وجود نداره.
2 - خیر، شما میتونید از این افزونه در کنار هر قالبی که دوست دارید استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
بستن