افزونه وردپرس نمایش فروشنده برتر هفته EDD
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

افزونه وردپرس نمایش فروشنده برتر هفته EDD | افزونه EDD | افزونه ایزی دیجیتال دانلود 

افزونه وردپرس نمایش فروشنده برتر هفته EDD

همان طور که می دانید وب سایت های وردپرسی که در آن از قالب هایی بر پایه فروش محصولات دانلودی با استفاده از افزونه ایزی دیجیتال دانلودز یا به اختصار EDD روز به روز افزایش می یابد و در این میان افزونه های جانبی متفاوتی جهت توسعه و امکانات گوناگونی بر پایه این افزونه طراحی می گردد.

حتما برایتان پیش آمده با مراجعه به برخی از فروشگاه ها و مارکت های فروش فایل دانلودی بخشی تحت عنوان فروشنده برتر هفته یا طراح برگزیده هفته قرار دارد، این بخش علاوه بر زیبایی و امکانات متمایزی در آن فروشگاه باعث معرفی فروشنده فعال و حرفه ای می گردد و در طول هفته تا زمانی که فروشنده دیگری رکورد میزان فروش فروشنده مذکور را نزده باشد معرفی نمی گردد حتی در صورت ثبت رکورد یکسان فروش، الگوریتم های دیگری در خصوص مقایسه برتری فروشندگان مطرح می گردد تا فروشنده برگزیده معرفی گردد.

با استفاده از این افزونه کاربردی کاملا یکپارچه و هماهنگ با افزونه ایزی دیجیتال دانلودز همچنین سازگار با تمامی قالب های وردپرس می توانید باکس فروشنده برتر را در قالب خود ایجاد نمایید.

نمایش نام فروشنده، آواتار و منتخبی از محصولات شخص برگزیده، تعداد محصولات و همچنین نمایش لینک صفحه فروشگاه فروشنده قابل مشاهده می باشد.

با استفاده از شورت کد مورد نظر باکس طراح برگزیده را در هر کجایی از قالب خود به سادگی می توانید قرار دهید.

توجه: پیش نیاز فعال سازی این افزونه نصب بودن افزونه چندفروشندگی Edd Fes – Frontend Submissions می باشد ، مسلما اگر قالب شما دارای سیستم پنل فروشندگی توسط فروشندگان است این افزونه بر روی پکیج آسان نصبتان قرار گرفته و یا همراه قالب قرار داده شده است و یا با ارسال تیکت افزونه برایتان ارسال می گردد.

برخی از امکانات و قابلیت ها:

  • طراحی شده به صورت واکنشگرا و کاملا ریسپانسیو
  • استفاده از شورت کد جهت نمایش در هرکجایی از پوسته
  • قابلیت نمایش فروشنده برتر بر اساس میزان فروش ها
  • کاملا سازگار با آخرین نسخه وردپرس و پلاگین ایزی دیجیتال دانلودز

افزونه وردپرس نمایش فروشنده برتر هفته EDD

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است