افزونه یواست سئو پرمیوم، Yoast Seo Premium
29,165 فروش
90% رضایت از 2590 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
355
30%
248.5 هزار تومان
قیمت محصول:
355,000 30% 248,500 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 784
  • آموزش ها
  • پشتیبانی

  افزونه یوست سئو | افزونه Yoast Seo Premium | افزونه بهینه‌ساز سایت برای موتورهای جستجوگر

معرفی افزونه yoast seo

افزونه یواست سئو (yoast seo) یکی از بهترین افزونه‌های سئو وردپرس برای بهینه سازی وب سایت را برای موتورهای جستجو است. این افزونه با اقداماتی مانند تجزیه و تحلیل سئو محتوا، تجزیه و تحلیل خوانایی، تغییر مسیر، لینکدهی داخلی، پیش‌نمایش اشتراک در شبکه‌های اجتماعی، نقشه سایت، بردکرامب، مدیریت ریدایرکت‌ها به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو کمک می‌کند. افزونه یوست به عنوان اولین افزونه سئو طرفداران زیادی دارد و تاکنون بیش از 13 میلیون نصب فعال داشته است.

افزونه yoast seo در تاریخ 19 اسفند به آخرین نسخه بروز رسانی شد 

طرح تخفیف پلکانی افزونه یواست سئو

  • yoseoo2tw
  • yoseoo3tw
  • yoseoo4tw
  • yoseoo5tw
  • yoseoo6tw

نسخه پریمیوم پلاگین یوست سئو یکی از ابزارهای سئو وردپرس است که مورد تایید متخصصان سئو است. این افزونه با داشتن یک تیم متخصص پشتیبانی همواره در حال بروزرسانی با تغییرات جدید گوگل است.افزونه yoast seo premium

وب سایت‌های ایرانی که از افزونه yoast seo سئو استفاده کرده‌اند

امکانات افزونه یواست سئو

در ادامه ویژگی‌های افزونه yoast را بررسی می‌کنیم تا متوجه شوید که چگونه این افزونه در رقابت به شما کمک می‌کند.

  • تولید محتوای سئوفرندلی

یکی از مهمترین ویژگی‌های افزونه yoast seo بهینه‌سازی نوشته‌ها بر اساس کلمات کلیدی است. این افزونه عبارات کلیدی مرتبط، مترادف عبارات کلیدی و اشکال مختلف کلمات کلیدی را شناسایی می‌کند. این ویژگی کمک می کند تا علاوه بر نوشتن محتوای طبیعی‌تر، روند آسانی در بهبود محتوا برای مخاطبین و موتورهای جستجو داشته باشید. رنک چراغ‌های افزونه برای کلمات کلیدی و کلمات مرتبط یک راهنمای جامع برای بهینه سازی است.

  • بررسی خوانایی محتوا

در افزونه یواست سئو با تجزیه و تحلیل محتوا مواردی مانند طول متن، سئو تصاویر، توزیع کلمات کلیدی، عنوان سئو، لینکدهی داخلی و… را بررسی می‌کند و مشکلات که نیاز به بهبود سریع دارند با رنگ قرمز، مواردی که نیاز به بهبود دارند با رنگ نارنجی و مواردی که مشکلی ندارند به رنگ سبز نمایش داده می‌شود.

بررسی خوانایی محتوا در افزونه یواست سئو

  • پیشنهاد ساختار لینکدهی داخلی

لینکسازی داخلی در سئو اهمیت زیادی دارد و به موتورهای جستجو کمک می‌کند ساختار سایت را بهتر درک کنند و کاربران به مطالب مرتبط دسترسی پیدا کنند. اضافه کردن لینک داخلی به صورت دستی بسیار کند و خسته کننده است اما با ویژگی جدید پیوند داخلی در افزونه yoast seo، به آسانی این کار را انجام دهید. هنگام نوشتن یک مطلب، لیستی از مطالب مرتبط  که می‌توانید به آن ها لینک دهید، مشاهده می‌کنید.

  • مدیریت ریدایرکت‌ها

بعد از راه‌اندازی سایت ممکن است نیاز باشد صفحاتی را حذف یا URL آنها را تغییر دهید. زمانی که شما URLهای قدیمی را به درستی به URLهای جدید تغییر مسیر ندهید مشکلات برای سئو سایت به وجود می‌آید و احتمال دارد رتبه صفحات قدیمی را از دست دهید. با استفاده از امکان تغییر مسیر در افزونه یواست سئو به سادگی می‌توانید تمامی این موارد را مدیریت کنید و ریدایرکت‌های 301، 302 و حتی کد وضعیت 410 را به سادگی ایجاد کنید.

تغییر مسیر در افزونه yoast seo

  • اضافه کردن خودکار اسکیما برای درک بهتر گوگل از سایت

افزودن داده‌های ساختار یافته یکی از موثرترین راه‌ها برای درک بهتر سایت شما توسط موتورهای جستجو است. Yoast SEO به طور خودکار داده‌های ساختاری مناسب را اضافه می‌کند، با اسکیما Yoast SEO گوگل نوع محتوای سایت شما را (مقاله، محصول، ویدئو، Recipe،Review و…) تشخیص می‌دهد تا گوگل محتوای شما را بهتر درک کند. داده‌های schema.org در افزونه‌های سئو محلی، سئو ویدئویی یا سئو ووکامرس ساخته می‌شوند و تاثیر بسیار زیادی در سئو دارند.

اضافه کردن اسکیما در افزونه المنتور

  • پیش نمایش برگه در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از روش‌های افزایش ترافیک است. با کمک افزونه یواست سئو می‌توانید یک الگو تنظیم کنید و به تمام صفحات اعمال کنید و پیش‌نمایش‌های پست در فضای مجازی را مشاهده کنید و پست‌ها را برای شبکه های اجتماعی به طور کامل بهینه کنید.

  • اضافه کردن عنوان سئو و توضیح متا

یکی از امکانات کاربردی افزونه یواست سئو پرمیوم اضافه کردن عنوان سئو و توضیحات متا است و می‌توانید به صورت همزمان وضعیت نمایش صفحه را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنید.

عنوان سئو وتوضیح متا در افزونه yoast seo

  • هوش مصنوعی در افزونه یواست سئو 

یکی از ویژگی‌های جدید، بکار گرفتن هوش مصنوعی در افزونه Yoast Seo Premium است که برای فعال کردن این قابلیت از تنظیمات افزونه قسمت توضیح عنوان و توضیحات توسط هوش مصنوعی را فعال کنید. با این قابلیت نیاز نیست زمان خود را برای پیدا کردن عنوان سئو و توضیحات متا صرف کنید، چون با انتخاب دکمه هوش مصنوعی، می‌توانید ۵ کلیدواژه و توضیحات متا برای نوشته دریافت کنید. اگر هیچ کدام از این پنج مورد توجه شما را جلب نکرد با کلیک بر روی گزینه‌های بعدی یواست سئو مجددا ۵ کلیدواژه و توضیحات متای جدید با کمک هوش مصنوعی برای شما پیشنهاد می‌دهد.

با ویژگی AI افزونه یواست کافی است بر روی تولید محتوای با کیفیت تمرکز کنید در زمان کوتاهی بهترین عنوان سئو و توضیح متا را بنویسید و این گونه در زمان خود صرفه جویی کنید.

(این امکان در حال حاضر به صورت Beta اضافه شده و صرفا برای کاربرانی در دسترس است که لایسنس یکساله ۸۹ دلاری را خریداری کرده باشند)

امکان هوش مصنوعی در افزونه yoast seo

  • ادغام با پلتفرم های قدرتمند سئو

ادغام‌ سایت با ابزارهای سئوی جدید یکی از مهمترین بخش‌های سئوی هر وبسایت است. افزونه یوست سئو می‌تواند سایت شما را با پلتفرم‌هایی مانند موارد زیر ادغام کند:

  • ادغام با Semrush: با این گزینه پیشنهاداتی برای کلمات کلیدی مرتبط با عبارت کلیدی وارد شده ارائه می‌دهد.
  • ادغام با Wincher: ادغام Wincher گزینه‌ای را برای ردیابی کلمات کلیدی خاص ارائه می‌دهد.
  • ادغام با Zapier: با اتصال Yoast SEO با Zapier، می‌توانید به راحتی پست‌های منتشر شده خود را به هر یک از 2000+ مقصد آن، مانند توییتر، فیس بوک و موارد دیگر ارسال کنید.
  • ادغام با Algolia: با ادغام یواست سئو با این ابزار به طور خودکار به کاربران کمک می‌کند تا محتوای اصلی و مهمترین مطالب شما را در نتایج جستجوی داخلی سایت بیابند. همچنین پست‌ها و صفحات بدون نمایه را از نتایج جستجوی سایت حذف می‌کند.
  • دانلود نسخه اورجینال افزونه یوست سئو

افزونه yoast seo ترجمه نسخه اورجینال محصول است و  برای اطمینان شما ویدیو اصالت محصول را قرار داده‌ایم تا با خیالی راحت از افزونه yoast اورجینال استفاده کنید و نگران امنیت وب سایت خود نباشید. افزونه یواست سئو راست چین محصولی حرفه‌ای است که به همراه 10 ساعت آموزش ویدیویی رایگان ارائه شده است تا کار کردن با آن برای شما ساده‌تر شود.

آموزش یواست سئو

 

  • بررسی برد کرامب یا Breadcrumbs

یکی از الزامات برای سئو سایت داشتن بردکرامب است که به کاربران کمک می‌کند مسیرشان را گم نکنند و سریعتر به صفحه مورد نظر برگردند. با استفاده از افزونه Yoast SEO می‌توانید یک دسته اصلی برای پست خود تعیین کنید و طبقه‌بندی مربوط به هر صفحه را در وب سایت وردپرس خود تعیین کنید. بردکرامپ یکی از مهمترین عناصر لینک دهی داخلی در بخش هدر سایت است، پس از تنظیمات آن غافل نشوید.

  • رابط کاربری ساده و استفاده آسان

یکی از مزایای استفاده از افزونه یواست سئو رابط کاربری ساده و استفاده آسان است . با هر سطح از دانش سئو که باشید به راحتی می‌توانید سئو محتوا و سایتتان را انجام دهید.

  • حل مشکل کنونیکال

اگر در سایت شما محتوای ضعیف و تکراری باشد یک امتیاز منفی برای سئو سایت دارد و با امکان کنونیکال در این افزونه می‌توانید یک لینک را به عنوان آدرس اصلی به گوگل معرفی کنید، به این ترتیب محتوای اصلی برای موتورهای جستجو نمایش داده می‌شود.

  • حل مشکل کنونیکال تعریف کلمات کلیدی متمرکز

در افزونه Yoast Seo امکان تعریف 5 کلمه کلیدی وجود دارد و وضعیت سئوی این کلمات را برای شما بررسی می‌شود.

  •  سازگاری با افزونه‌های صفحه ساز

افزونه یوست سئو با ویرایشگرهای محبوب از جمله المنتور و گوتنبرگ سازگار است و با استفاده از هر ویرایشگری که محتوا را بنویسید توسط افزونه بررسی می‌شود.

  •  ویرایش فایل‌های مهم با افزونه یواست سئو

با استفاده از Yoast SEO می‌توانید فایل‌های مهم robots.txt و .htaccess را ویرایش کنید و نقشه سایت خود را بسازید و به روز کنید.

  • اضافه کردن سوالات متداول

FAQ یا سوالات متداول یکی از رایج‌ترین اسکیماهاست که اطلاعات بیشتری به گوگل و کاربر ارائه می‌کند. افزونه یوست سئو به شما این امکان را می‌دهد تا سوالات متداول را برای هر برگه یا نوشته خود قرار دهید.

  • پشتیبانی حرفه‌ای

با دانلود افزونه یواست سئو راست چین  از 6 ماه پشتیبانی رایگان و به صورت  24 ساعته بهره مند می‌شوید و می‌توانید هر سوالی که درباره افزونه دارید در تیکت از تیم پشتیبانی بپرسید.

یکپارچه سازی افزونه yoast با افزونه های zapier، ryte و semrush

افزونه یواست؛ محبوب ترین افزونه سئو وردپرس

ویژگی های افزونه yoast seoاضافه کردن همزمان 4 کلمه کلیدی در افزونه yoast seo به همراه پیشنهاد لینک داخلی
هماهنگی افزونه یواست سئو پرمیوم با افزونه های صفحه ساز المنتور، کلاسیک و گوتنبرگبررسی خودکار سایت از طریق افزونه یواست سئو پرمیوم

بهینه سازی خودکار نوشته و برگه ها با افزونه yoast

نحوه نصب افزونه Yoast Seo

دیدگاه سایت راست چین درباره افزونه یواست سئو

افزونه Yoast SEO یکی از پرفروش‌ترین افزونه های سئو است و تاکنون در سایت راست چین بیش از 29000 فروش داشته است و یکی از حرفه‌ای‌ترین افزونه سئو وردپرس برای بهینه‌سازی وب سایت‌ها است. این افزونه با بروز رسانی‌های دائمی و پشتیبانی به موقع توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

با توجه به اهمیت ویژه این افزونه در سئوی سایت‌های وردپرسی نسخه‌ای که در سایت راست چین قرار داده شده کوچکترین دست کاری در کدنویسی اصلی آن ایجاد نشده و اصالت کدهای آن کاملا حفظ شده است. این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین نسخه افزونه یواست سئو در سایت راست چین ارائه شده و بر روی محصول تغییر داده نشده است و نسخه‌ای کاملا اورجینال در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

از آنجایی که کار کردن با این افزونه آسان است، خودتان می‌توانید تنظیمات محتلف برای سئو سایت را انجام دهید. پیشنهاد سایت راست چین برای هر سایت وردپرسی الزاما نصب یکی از افزونه‌های سئو مانند یوست سئو است.

تفاوت افزونه یواست پرمیوم و رایگان چیست؟

افزونه یواست پرمیوم نسبت به افزونه رایگان دارای امکانات بیشتری است از جمله مواردی مانند تحلیل محتوار، پیش نمایش در شبکه های اجتماعی، پیشنهادات لینک داخلی در نسخه پرمیوم وجود دارد و  در جدول زیر می‌توانید مهم‌ترین تفاوت‌ها را مشاهده کنید:

ویژگی‌ها نسخه پرمیوم نسخه رایگان
Robots.txt
بررسی خوانایی
برد کرامپ
فایل‌های Htaccess
نقشه سایت
پیشنهادات لینک داخلی
تحلیل محتوا
پیش نمایش شبکه اجتماعی
آپدیت منظم

افزونه Yoast SEO Premium با داشتن امکانات زیر ارزش خرید را دارد:

  • هشدار به روزرسانی در صورت وجود نسخه جدید
  • تعریف کلمات کلیدی تا 5 کلمه، مترادف و سئوی آنها
  • امکان ریدایرکت و جلوگیری از صفحات 404 مضر برای سئو
  • به روزرسانی مستقیم و تنها با یک کلیک به نسخه جدید
  • عدم حذف اطلاعات سئوی مطالب قبلی یا تنظیمات مربوط به افزونه
  • وجود بخش آموزش‌های ویدیویی کاملا فارسی و اختصاصی یواست سئو
  • کاملا (100%) مستقل از افزونه یواست سئو و عدم تداخل در کار آن
  • به روزرسانی مستقیم افزونه VIP از بخش مدیریت آن
  • خلاص شدن از آپدیت افزونه به صورت دستی
  • آپدیت دائمی و به موقع

امکانات جدید افزونه یواست سئو

در جدیدترین آپدیت افزونه یوست سئو بخش جدیدی تحت عنوان «سنگ بنا» به این افزونه اضافه شده و امکان بررسی داده‌ها و نوشته‌های وبسایت شما را فراهم می‌کند. سنگ بنا یا مقالات پیلار به شما کمک می‌کنند تا یک مجموعه قدرتمند از مطالب یک حوزه را ایجاد کنید و رتبه بهتری کسب کنید. این ویژگی تمامی نوشته‌های سایت شما را تجزیه و تحلیل کرده و مواردی را که نیاز به ویرایش از لحاظ سئو دارند برای شما لیست می‌کند. بنابراین یک بازنگری کلی در وبسایت شما انجام می‌شود تا حتی مطالب گذشته شما نیز امتیاز و رنک بهتری از لحاظ سئو پیدا کنند. از دیگر امکانات جدیدی که به Yoast SEO اضافه شده است می‌توانید به موارد زیر اشاره کرد:

✔️انتخاب چند مقاله به عنوان مقاله‌های اصلی سایت

این ویژگی کمک می‌کند تا مقالاتی که برای شما ارزش بالایی دارند و به صورت تخصصی نوشته شده‌اند برای گوگل و سایر موتورهای جستجوگر محبوب‌تر شوند.

✔️بررسی پیوندهای داخلی به مقالات سنگ بنا

این ویژگی جذاب لینک‌های داخلی سایت شما را نسبت به مقالات سنگ بنا بررسی می‌کند. شما می‌توانید از سایر مقالات موجود در سایت خود به مقالات اصلی (سنگ بنا) لینک دهید تا شاهد رشد بهتر این مقالات از لحاظ سئو شوید.

✔️حذف یا ویرایش محتوای ناکارآمد و قدیمی

یکی دیگر از امکانات جذاب این بخش بررسی محتواهای قدیمی است که به سئوی سایت شما آسیب می‌رسانند. این بخش به صورت هوشمند مقالات ضعیف را پیدا کرده و برای شما لیست می‌کند. بهتر است این مقالات یا از لحاظ سئو تقویت شوند.

✔️بررسی مقالاتی که دارای پیوند داخلی و خارجی مناسب نیستند

در علم جدید سئو وجود پیوندهای داخلی و خارجی به مطالب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سنگ بنا در افزونه Yoast SEO به صورت هوشمند مقالاتی را که دارای پیوند داخلی و خارجی مناسب نیستند برای شما پیدا کرده و پیشنهاد می‌کند تا برای آنها لینک‌سازی کنید. نکته مهم اینکه همه این مراحل به صورت بسیار ساده و چند مرحله‌ای توسط خود ویژگی سنگ بنا انجام می‌شود و هیچ گونه نیازی به دانش تخصصی در این زمینه نیست.

✔️جادوگر نصب چند مرحله‌ای

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های افزونه یواست سئو پرمیوم امکان نصب و پیکربندی سایت در چند مرحله ساده است. این مراحل دارای ارزش بسیار بالایی از لحاظ نمره سئو برای سایت شما هستند. افزونه یواست تمامی این مراحل را به صورت نصب جادویی قرار داده است به طوری‌که تنها در ۱ دقیقه می‌توانید سایت خود را از لحاظ سئو اولیه پیکربندی کنید.

✔️تایید ابزارهای وب‌مستر (Webmaster Tools)

افزونه یواست نگاهی بسیار جامع به موتورهای جستجوگر دارد و به صورت پیشفرض از ۴ موتور جستجوی گوگل، یاندکس، بینگ و بایدو پشتیبانی می‌کند. کافی است سایت خود را در این موتورهای جستجوگر ثبت کنید و کد تایید آن را در کادر مشخص شده در افزونه Yoast SEO قرار دهید تا ورودی سایت شما افزایش پیدا کند.

اطلاعیه‌های مهم افزونه یوست سئو

اطلاعیه: در الگوریتم جدید گوگل به نام الگوریتم مرغ مگس‌خوار (Google Hummingbird) دیگر بخش اسنیپت را شما نمی‌توانید تعیین کنید، ابتدا گوگل تشخیص می‌دهد که اسنیپت که شما قرار داده‌اید با محتوای مقاله شما مرتبط است یا خیر و به تشخیص خود این بخش را انتخاب می‌کند، ممکن از اسنیپت که شما تعیین کرده باشید استفاده کند یا از بخشی از متن مقاله در این بخش استفاده کند.

اطلاعیه: از ورژن ۱۶ به بعد افزونه یواست همزمان باید نسخه پرمیوم و رایگان بر روی وردپرس شما نصب و فعال باشند، با نصب فایل زیپی که از راست چین خریداری کرده‌اید به صورت خودکار هر دو نسخه بر روی سایت شما نصب و فعال می‌شوند.

اگر به‌دنبال کسب رتبه اول گوگل هستید باید سئوی سایت وردپرس خود را به بهترین شکل انجام دهید. افزونه یواست سئو پرمیوم بهترین ابزار سئو برای شماست تا سایتتان را به بهترین شکل سئو کنید.

مشاهده بیشتر

امکانات اضافی (شامل هزینه)

  • نصب توسط طراح

پیش نیازها

  • نسخه وردپرس مورد نیاز: 5.6

سوالات متداول افزونه یواست سئو پرمیوم، Yoast Seo Premium

Yoast SEO بهترین افزونه سئو وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می‌کند. با افزونه Yoast می‌توانید محتوای خود را به خوبی بهینه سازی کنید تا کاربران و موتورهای جستجو شما را پیدا کنند.

افزونه یواست دارای یک نسخه رایگان و یک نسخه پرمیوم است. اگر می‌خواهید به امکانات کامل افزونه Yoast seo دسترسی داشته باشید از نسخه پولی افزونه استفاده کنید.

افزونه یواست رایگان امکانات محدودی دارد و نسخه پرمیوم امکانات بیشتری از جمله مشاهده مدیریت تغییر مسیر، پیش نمایش در شبکه‌های اجتماعی، پیشنهاد لینک داخلی، تحلیل محتوا و... ارائه می‌دهد.

لیست تغییرات

نسخه 22.2 - 17 اسفند 1402
  • رفع اشکالی که در آن پیوند در بخش تغییر مسیر به اشتباه به نشانی اینترنتی خانه + آدرس اینترنتی تغییر مسیر در مورد URL مطلق پیوند می‌خورد.
  • رفع اشکالی که در آن پیام افزایش فروش برای SEO Yoast WooCommerce هنگام استفاده از ویژگی هوش مصنوعی در صفحه محصول غیر ووکامرس ظاهر میشد.
  • حداقل نسخه مورد نیاز Yoast SEO را به 22.2 افزایش می دهد.
نسخه 22.1 - 3 اسفند 1402
  • اضافه شدن کش برای صفحه مرور کلی پست ها جهت درخواست هایی که محتوای سنگ بنا را محاسبه می کنند.
  • اضافه شدن کش برای صفحه مرور کلی پست‌ها برای درخواست هایی که محتوای بدون والد را محاسبه می‌کنند.
  • حداقل نسخه مورد نیاز Yoast SEO را به 22.1 افزایش می دهد.

آخرین پرسش و پاسخ

iman1
iman1

سلام ایا با هاست ایران به درستی کار میکند؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به iman1
  • طراح محصول

سلام و احترام
بله در این رابطه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
موفق باشید.

reza21
reza21

ببخشید افزونه یواست سئو برای یک دامنه می خوام ولی قالبی که دارم امکان داره عوض بشه ایا با تغییر قالب دوباره باید بخرم؟!

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به reza21
  • طراح محصول

سلام و احترام
خیر، افزونه بر روی وردپرس سایت شما نصب می شود و ارتباطی به پوسته یا تغییر آن ندارد.
همچنین در صورت نیاز در بخش مدیریت لایسنس امکان تغییر دامنه لایسنس محصول نیز وجود دارد.
موفق باشید.

mahsa_hsh
mahsa_hsh

با سلام و وقت بخیر
بنده قالب وودمارت پلاس رو دارم، ولی فعلا در حال طراحی های اولیه هستم و وضعیت سایت روی maintenence هستش، می خواستم ببینم می تونم افزونه رو از الان بخرم؟ یعنی اگه آپدیت جدید بیاد 1 ماه دیگه آپدیت برای من رایگان میشود یا دوباره باید هزینه پرداخت کنم؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به mahsa_hsh
  • طراح محصول

سلام و احترام
بله، بهتر است از همان ابتدای راه اندازی سایت افزونه یواست نصب باشد.
آپدیت به صورت مادامالعمر رایگان است و دیگر نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.
موفق باشید.

emrantajik
emrantajik

سلام میخواستم بدونم تو این افزونه استفاده از ابزار wincher رایگانه یا نه

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به emrantajik
  • طراح محصول

سلام و احترام
یواست سئو امکان ادغام با ابزار Wincher را دارد.
یواست سئو امکان ارتباط بین سایت شما و Wincher را فراهم می کند خدمات سایت مقصد ممکن است به صورت رایگان یا پرمیوم ارایه شود.
موفق باشید.

alinaseryparsa
alinaseryparsa

سلام .وقت بخیر . افزونه فروشی توسط شما امکانات ai رو کامل اجرا می کند ؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به alinaseryparsa
  • طراح محصول

سلام و احترام
بخش هوش مصنوعی در حال حاضر به صورت بتا به یواست سئو اضافه شده است و صرفا برای کاربرانی در دسترس است که سالانه ۸۹ دلار پرداخت کنند.
موفق باشید.

zahra.mazaheri1397
zahra.mazaheri1397

سلام وقتتون بخیر این افزونه تداخل با قالب پارس کالا نداره البته این افزونه روی قالب هست فقط پولی نیست

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به zahra.mazaheri1397
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
افزونه یواست به همه سایت های وردپرس هماهنگی کامل دارد.
با نصب نسخه پرمیوم نسخه رایگان خودکار ارتقا خواهد یافت.
موفق باشید.

zahra.mazaheri1397
zahra.mazaheri1397

سلام وقتتون بخیر آیا این افزونه با قالب پارس کالا تداخل نداره و میشه روش نصب کرد البته روی قالب نصب هست ولی نسخه پولیش نیست

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به zahra.mazaheri1397
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
افزونه یواست به همه سایت های وردپرس هماهنگی کامل دارد.
با نصب نسخه پرمیوم نسخه رایگان خودکار ارتقا خواهد یافت.
موفق باشید.

mher.abdalian
mher.abdalian

سلام وقت بخیر من قبلا افزونه رنک مث رو نصب کردم الان بخوام یواست رو نصب کنم مشکلی پیش نمیاد؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به mher.abdalian
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
نصب دو افزونه سئو به صورت همزمان باعث اختلال می شود، ابتدا افزونه قبلی را حذف و سپس افزونه یواست را نصب بفرمایید.
موفق باشید.

dustem
dustem

با سلام و روزبخیری
آیا امکان استفاده ازاین افزونه در سایت انگلیسی وجود داره؟ و مشکلی برای سایت ایجاد نمی کنه؟ به دلیل لایسنس...
ممنون شما

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به dustem
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
این محصول در راست چین دارای نسخه انگلیسی می باشد, با سایت های انگلیسی این نسخه کاملا سازگاری دارد.
خیر هیچ گونه مشکلی ندارد, همچنین لایسنس محصول کاملا فعال شده است.
موفق باشید.

abdolreza
abdolreza

با سلام و احترام
من میخوام این افزونه رو خریداری کنم - آیا این افزونه امکانات افزونه WP Rocket رو هم پوشش میده؟ - آیا لازمه من افزونه WP Rocket رو هم خریداری کنم؟ - چون من میخوام از افزونه های کمتری در قالب وردپرس خودم استفاده کنم و (دنبال افزونه هایی هستم که با یه تیر چندتا نشون رو باهاش زد) - لطفا راهنمایی فرمایید
-------------------------------------------------------------------------
همچنین، زمانی که قالب رو نصب کردم همزمان باید افزونه ی سئو نصب کنم یا اول باید مطالب خودم رو در قالب جدید به مرور زمان بارگذاری کنم و وقتی مطالب حوزه کاری من جای مطالب پبشفرض قالب رو گرفت اقدام به نصب افزونه ی سئو کنم.
متشکرم از پاسخگویی شما

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به abdolreza
  • طراح محصول

سلام و احترام
عملکرد افزونه یواست سئو پریمیوم با راکت کاملا متفاوت است.
افزونه یواست برای بهبود سئو و افزایش رنک و ورودی از موتورهای جستجوگر کاربرد دارد, کاربرد افزونه راکت بهینه سازی در راستای کاهش سرعت لود سایت است.
از ابتدای نصب وردپرس بهتر است افزونه یواست نصب گردد تا مطالب کاملا سئو شده در گوگل ثبت شوند.
موفق باشید.

fatemeh_77
fatemeh_77

باسلام و احترام
لطفا بفرمایید با نسخه وردپرس وردپرس ۶.۱.۴ سازگاری داره؟

ممنونم

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به fatemeh_77
  • طراح محصول

سلام و احترام
بله، سازگاری کامل دارد.
موفق باشید.

dead.makers
dead.makers

با سلام
ویژگی هوش مصنوعی Ai با خرید این محصول کار میکنه؟
و اینکه استفاده از yoast احتیاج به تخصص داره؟ یا میشه راحت یاد گرفت. چون کارم طذاحی سایت نیست
ممنون

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به dead.makers
  • طراح محصول

سلام و احترام
این ویژگی جدیدا توسط یواست ارایه شده است و فعلا باگ های زیادی دارد.
در حال حاضر صرفا برای سایت هایی که لایسنس مستقیم به قیمت ۸۹ دلار سالانه از سایت یواست خریداری کرده اند به صورت آزمایشی روزانه برای چند پست محدود ارایه شده است.
پس از استیبل شدن احتمال فعال سازی کامل وجود دارد.
موفق باشید.

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به dead.makers
  • طراح محصول

در مورد سوال دوم شما بله کار با افزونه یواست بسیار ساده است.

mahlahekmati
mahlahekmati

سلام وقت بخیر
من قالب استادیار روی سایتم نصب که خودش ووکامرس داره. تا الان yoast نصب نکردم الان اگر یوست پریمیوم نصب کنم اوکی هست؟ دیگه نیازی به یوست معمولی نداره؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به mahlahekmati
  • طراح محصول

سلام و احترام
یواست پریمیوم همزمان با یواست معمولی نصب می شود و مکمل یکدیگر هستند.
با نصب یواست پریمیوم تمامی امکانات باز می شود.
موفق باشید.

amirali.salar
amirali.salar

باسلام و وقت بخیر؛
در حال حاضر بنده از افزونه رایگان یواست سئو استفاده میکنم، برای فعالسازی نسخه پریمیوم باید چه کاری انجام دهم؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به amirali.salar
  • طراح محصول

سلام و احترام
پس از خرید افزونه یواست سئو پریمیوم فایل به روزرسانی را از راست چین دانلود و نصب به فرمایید خودکار افزونه ارتقا پیدا می کند.
موفق باشید.

amyrshamsi
amyrshamsi

با عرض سلام و خسته نباشید
در نسخه خریداری شده امکان افزودن چند کلمه کلیدی وجود دارد؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به amyrshamsi
  • طراح محصول

سلام و احترام
بله این امکان وجود دارد.
موفق باشید.

amyrshamsi
amyrshamsi در پاسخ به amyrshamsi

ممنون از پاسخگوییتون ولی منظورم این بود که چند کلمه کلیدی میشه اضافه کرد؟ 10 تا 15 تا 100 تا یا چند تا؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به amyrshamsi
  • طراح محصول

سلام‌ و عرض ادب
در نسخه پریمیوم افزونه یواست امکان اضافه کردن ۱ کلمه کلیدی کانونی و ۴ کلمه کلیدی مترادف که جمعا ۵ عدد می باشد وجود دارد.
موفق باشید.

ardehali
ardehali

سلام و عرض ادب.
ما یک وب سایت با حدود 600 تا محتوای سئو شده با رنک مث داریم.
میخواستم بدونم امکانش هست افزونه سئوی سایت رو از رنک مث به یواست سئو بدون مشکلی انتقال بدیم؟
دیتا ها برامون خیلی مهم هست.

با تشکر.

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به ardehali
  • طراح محصول

سلام و احترام
بله امکان اطلاعات کامل از افزونه رنک مث به یواست سئو پریمیوم وجود دارد.
تیکت ارسال بفرمایید آموزش خدمت شما ارایه می شود.
موفق باشید.

محمد کرم زاده
محمد کرم زاده

سلام
این نسخه با نسخه ووکامرس چه تفاوتی داره؟ این نسخه برای هر 2 هستش؟ یا فقط برای سایت هایی مثل خبریه؟

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به محمد کرم زاده
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
نسخه پریمیوم یواست به عنوان هسته افزونه یواست عمل می کند، نسخه ووکامرسی که می فرمایید یک افزودنی برای افزونه یواست سئو پریمیوم است.
برای نصب افزودنی های یواست مانند ووکامرس، خبری و ... حتما باید ابتدا نسخه یواست سئو پریمیوم در سایت شما نصب و فعال باشد.
موفق باشید.

mohammdtaghi
mohammdtaghi

این افزونه میتونه یکی از بهترین ها باشه

MR-Code
MR-Code حرفه ای در پاسخ به mohammdtaghi
  • طراح محصول

بله قطعا، البته یواست سئو ۵ سال است رتبه بهترین افزونه وردپرس را به خود اختصاص داده است.

مشاهده بیشتر
بستن