افزونه چندفروشندگی Frontend Submission برای EDD
98 فروش
90% رضایت از 2 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
295 هزار تومان
قیمت محصول:
295,000 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 4
  • پشتیبانی

افزونه رابط کاربری Frontend Submissions| افزونه چند فروشندگی ایزی دیجیتال دانلود

معرفی افزونه Frontend Submissions

افزونه Frontend Submissions (fes) یک افزونه فروشگاهی برای افزونه ایزی دیجیتال دانلود می باشد که با نصب این افزونه میتوانید برای ساخت رابط ظاهری یا پنل کاربری برای فروشندگان محصولات دانلودی استفاده کنید. تمام امکانات لازم به عنوان یک افزونه پنل فروشندگان EDD را برای فروشگاه فایل مبتنی بر ایزی دیجیتال دانلود فراهم می کند. کاربران به کمک این رابط ظاهری می توانند به عنوان فروشنده ثبت نام کنند. افزونه چند فروشندگی FES امکان ارسال از رابط ظاهری EDD را برای افزودن محصول توسط فروشندگان فراهم می کند عملکرد این افزونه همانند افزونه دکان برای ووکامرس است.

این افزونه کاربردی امکانات لازم از بخش حساب کاربری تا فرم های ثبت نام و افزودن محصول را برای فروشنده فراهم می کند،که کاربر میتواند فرم های ثبت نام،تبدیل شدن به فروشنده و افزودن محصول در سایت را به دلخواه خود با امکانات این افزونه شخصی سازی کند و با استفاده از المان هایی که در اختیار کاربرمی گیرد فرم های حرفه ای را پیاده سازی کند.

افزونه چند فروشندگی Frontend Submission

امکانات افزونه Frontend Submissions ایزی دیجیتال دانلود

در این افزونه وردپرس، کاربران می‌توانند برای تبدیل شدن به یک فروشنده از فرانت‌اند ثبت‌نام کنند و پس از تأیید، به داشبورد فروشنده خود دسترسی کامل داشته باشند. از داشبورد، فروشندگان می‌توانند محصولات جدید ایجاد کنند، محصولات موجود را به‌روزرسانی کنند، سفارش‌ها را مشاهده کنند، به آمار درآمد دسترسی داشته باشند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و جزئیات حساب آن‌ها را ویرایش کنند. قطعا کیفیت محصولات برای شما اهمیت زیادی دارد بنابراین  نگران محصولات ارسالی توسط فروشندگان نباشید چرا که تا زمانی که این محصولات به تایید شما نرسند در سایت منتشر نمی شوند. هم چنین اگر فروشنده ای بر خلاف میل شما عمل کند میتوانید با کمک افزونه چند فروشندگی Frontend Submissions آن را به حالت تعلیق در بیاورید.

اعلان ایمیلی: برای کمک به مدیران سایت که از ارسال محصولات جدید و ثبت‌نام‌های فروشنده آگاه باشند، افزونه چند فروشندگی Frontend Submissions هنگام ارسال محصولات، به‌روزرسانی محصولات، ثبت‌نام فروشندگان و موارد دیگر می‌تواند ایمیل‌ها را ارسال کند. هر ایمیل را می‌توان به‌طور جداگانه پیکربندی کرد تا دقیقاً اطلاعاتی را که می‌خواهید شامل شود.

ارتباط فروشنده و مشتری: ارتباط بین مشتریان و فروشندگان برای حفظ یک بازار پر جنب و جوش مهم است. نظرات و سؤالات باقی مانده در مورد محصولات در داشبورد فروشنده برای فروشندگان در دسترس است. فروشندگان می‌توانند مستقیماً از داشبورد خود نیز به سؤالات پیش‌فروش و پشتیبانی پاسخ دهند.

بررسی محصول و بازخورد فروشنده: افزونه چندفروشندگی ایزی دیجیتال دانلود کاملاً با افزونه نظرات محصول یکپارچه شده است و به فروشندگان این امکان را می دهد که به راحتی به نظرات ارسال شده توسط مشتریان در مورد محصولات خود دسترسی داشته باشند. افزونه Reviews همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا بازخورد خود را در مورد فروشندگان ارائه دهند و به مدیران سایت بینش ارزشمندی در مورد میزان رضایت مشتریان از فروشندگان در بازار می دهد.

مشاهده بیشتر

پیش نیازها

  • نسخه وردپرس مورد نیاز: 6.0

سوالات متداول افزونه چندفروشندگی Frontend Submission برای EDD

بله، دسترسی به آپدیت های محصول رایگان می باشد.
مدت زمان پشتیبانی محصول مطابق با قوانین تعیین شده از سمت شرکت راستچین می باشد.
بله برای استفاده از این محصول باید افزونه رایگان Easy Digital Downloads در مخزن را دانلود و نصب بکنید.

لیست تغییرات

نسخه 2.7.1 - 28 تیر 1401
  • یک عنصر ناهماهنگ در فرم ساز اصلاح شد.
  • رفع مشکل سازگاری PHP با نسخه های پایین تر از 7.3.
  • چندین مرجع متغیر تعریف نشده در کلاس های فیلد ثابت شد.
  • پوشه github. را از دارایی های ساخت حذف کرد.
نسخه 2.6.9 - 11 آذر 1400
  • * Improvement: Vendor dashboard now displays dates in the format specified in General Settings.
  • * Fix: FES was unintentionally removing some columns from the admin "Downloads" table.
  • * Fix: reCAPTCHA validation error when submitting a form, missing a required field, then re-submitting.
  • * Fix: "Settings" admin menu item didn't include the download post type, which caused style inconsistencies.
  • * Fix: Undefined array key warnings.

آخرین پرسش و پاسخ

atiq
atiq

سلام وقتتون بخیر
ما توی سایت میخواهیم هم فروش دوره داشته باشیم هم گرفتن وقت مشاوره یا دکتر یا هم فروش کتاب. میخواهم بدونم هر کسی بخواهد توی سایت ما جز این ها بشه مثلا دکتر ثبت نام کند و از طریق پنل خود برای خوب پروفایل تعریف کنه یا مشاوره برای خود پروفایل تعریف کند در باره خود بگوید یا قیمت خود را تعیین کنید برای همه این بخش ها پاسخگو هست. ۲: میشه قاعده وضع کرد شخصی که میخواهد از طریق سایت ما فروش دوره خود را بژاره یا دکتر که برای خود پروفایل ساخته و قیمت گذاشته اول باید پول پرداخت کند بعد این خدمات براش فعال بشه

tiamtheme
tiamtheme حرفه ای در پاسخ به atiq
  • طراح محصول

سلام وقت بخیر
خیر چنین امکاناتی ندارد

Pouyar69
Pouyar69

آیا امکان فروش یک محصول توسط چند فروشنده توسط این افزونه وجود دارد؟

tiamtheme
tiamtheme حرفه ای در پاسخ به Pouyar69
  • طراح محصول

درود
این یک افزودنی برای افزونه EDD هست که برای فروش محصولات دانلودی است،امکان فروش یک محصول توسط چند فروشنده نیست

مشاهده بیشتر
بستن