نسخه جدید افزونه تگ ساز
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 7

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز مخصوصا کسانی که سایت موزیک دارند . اگر شما هم هنگام ارسال موزیک زمان زیادی برای ساخت تگ صرف می کنید دیگر نگران نباشید . امروز برای شما افزونه ای را آماده نمودم که به شما کمک می کند دیگر در هنگام ارسال مطلب (موزیک) نگران تگ ها و برچسب های پست نباشید . با استفاده از این افزونه کاربردی شما می توانید به صورت کاملا اتوماتیک با وارد کردن نام خواننده و نام آهنگ در همان صفحه افزودن نوشته کلی تگ مناسب به مطلبتان اضافه کنید.

از ویژگی های که این افزونه داراست میتوان به قابلیت شخصی سازی ساده آن اشاره کرد که براحتی میتوانید قالب های مورد نظر خود را در آن قرار دهید و تگ های بیشتری داشته باشید و یا حتی تگ هایی را که دوست ندارید حذف کنید .

از نمونه قالب های افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

$music از $name

آهنگ $music از $name

دانلود آهنگ $name به نام $music

و کلی تگ آماده دیگر که شما را در افزایش رنک و بازدید سایتتون یاری می کنند. این افزونه یک باکس در صفحه افزودن نوشته ایجاد می کند که می توانید آن را طبق سلیقه خود در جایگاه مناسب قرار دهید و براحتی تگ بسازید.

دوستانی که قبلا این افزونه را خریداری کردند نسخه جدید افزونه را دانلود کنند.(در صورتی که لینک دانلود برای شما قابل مشاهده نیست با ایمیل بنده در تماس باشید)

کلیه ی حقوق افزونه برای سازنده محفوط است و گذاشتن برای دانلود رایگان و خرید و فروش آن غیر مجاز بوده و مورد رضایت سازنده نیست .

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است