محصولات مشابه
-
توضیحات
-
پرسش و پاسخ 269
269 پرسش و پاسخ
با سلام
آیا قابلیت تایید و پرینت را دارد؟
برای مثال یه نفر تیکتی ارسال کرد به مدیریت
مدیریت بعد از تایید ارسال کند به کارشناس
و ایا از کل تیکت امکان پرینت وجود دارد؟
- طراح محصول
با درود
خیر در حال حاضر امکان تایید تیکت ها و پرینت وجود ندارد.
با سلام؛
بنده این اسکریپت رو تست کردم خیلی اسکریپت خوب و عالی هست، من میخوام به عنوان سفارش گیر ازش استفاده کنم، فقط 3 تا سوال دارم:
1- آیا امکان تغییر نام «تیکت» به «سفارش» هست؟ به جای تیکت جدید بنویسه «ثبت سفارش جدید»؟
2- آیا میشه وضعیتهارو تغییر بدیم الان وضعیتها فقط باز و بسته است، من میخوام به 5 حالت «در دست بررسی»، «در دست اقدام»، «آماده تحویل»، «در انتظار پرداخت هزینه» ، «انصرافی» «لغو شده توسط سیستم» و یا هر عنوان دیگهای که خواستم بهش اضافه کنم، که این موارد در بخش تنظیمات نیست، آیا امکان این شخصی سازی ها توسط شما هست اگه درخواست بدیم؟
3- ایا سیستم پیامکی هر شرکتی رو خواستیم میتونیم بهش اضافه کنیم؟ مثلا من از ترز اساماس استفاده می کنم. یا فقط شرکت خاصی تعریف شده؟
ممنون میشم پاسخ سوال هایم رو بفرمایید.
- طراح محصول
با درود
امکان اضافه کردن امکانات جدید به این سیستم وجود ندارد.سیستم جایگزین برای اضافه کردن امکانات سیستم پشتیبانی و ارسال تیکت پاترونیک میباشد.
نکته: به دلیل اینکه این سیستم تنها بومی سازی شده است دسترسی به هسته و اضافه کردن امکانات به این سیستم با دشواری های بسیاری رو به رو خواهد بود.(باعث افزایش زمان و هزینه خواهد شد.)
از آنجایی که سیستم پشتیبانی و ارسال تیکت پاترونیک به صورت اختصاصی برنامه نویسی شده است امکان اضافه کردن امکانات جدید بسیار آسان تر میباشد.(کاهش زمان و هزینه)
مشاهده و خرید:
https://www.rtl-theme.com/?p=69068&aff=mahyar78
با سپاس از دیدگاه شما
میشه کاربرانی که تو سایت وردپرس عضو میشن اینجا دیگه عضو نشن؟
خیلی وقت قول این مورد رو در دیدگاه ها دادید جناب انصاری!
- طراح محصول
با درود
باتوجه به اینکه اسکریپت AH-Tickets تنها بومی سازی شده و طراحی و کدنویسی آن توسط ما صورت نگرفته است اضافه کردن امکانات جدید به این سیستم با مشکلاتی رو به رو است لذا اضافه کردن امکانات جدید به این اسکریپت متوقف شده است.
در حال حاضر تمرکز بروی محصول جدید(پاترونیک) هست و امکانات جدید و درخواستی کاربران بروی پاترونیک پیاده سازی خواهد شد.
سعی میشه در ماه های آتی یک بروزرسانی به منظور بهینه سازی برای این محصول انتشار داده بشه.
سپاس از دیدگاه شما
سلام
چند تا سوال داشتم
1. امکان تغییر رنگ در این اسکریپت هست؟اگر نیست میتونید انجام بدید؟
2.امکان حدف کپی رایت های شما هست؟
3.بخش سوالات متداول چرا خالی هست؟
- طراح محصول
با درود
1 - امکان تغییر رنگ اسکریپت از منوی تنظیمات در پنل ادمین و بخش "طراحی و پوسته" وجود دارد.(قابل مشاهده در پیش نمایش)
2 - امکان حذف کپی رایت وجود ندارد(تنها با پرداخت مبلغ کپی رایت)
3 - اسکریپت AH Tickets دارای بخش سوالات متداول نیست!
سلام وقت بخیر امیدوارم خوب باشین ببخشید این امکان وجود داره که بعد از خرید این اسکریپت این قابلیتو اضافه کنین : کسایی که توی اسکریپتمون ثبتنام کنن خودکار به دیتابیس اسکریپت این تیکت اضاف بشن و نیاز نباشه کاربر برا تیکت دوباره ثبتنام کنه اسکریپت ایزیگرام هست و هزینه انجام این کارو هم لطف کنین
- طراح محصول
درود وقت بخیر
به صورت کلی بله میشه منتهی اسکریپتتون باید open source باشه تا بتونیم ویرایش و کدها رو کم و اضافه کنیم.
دو راه وجود داره برای این کار:
1 - به صورت مستقیم بعد از ثبت نام کاربر در اسکریت شما اطلاعات کاربر رو در دیتابیس این اسکریپت هم ثبت کنیم
2- پس از ثبت نام کاربر با api وصل بشه به این اسکریپت و در این اسکریپت اطلاعات رو ذخیره کنه
راه اول کم هزینه تر و سریعتر هست.در هر دو روش نیاز هست که اسکریپتتون open source باشه.
سپاس از دیدگاه شما
- طراح محصول
با درود
باتوجه به قوانین راستچین ارائه اطلاعات تماس در بخش دیدگاه ها امکان پذیر نمیباشد.
لطفا با تماس با پشتیبانی راستچین درخواست کنید تا دیدگاه شما را به تیکت تبدیل کنند.
در پاسخ اطلاعات تماس برای شما ارسال خواهد شد.
با تشکر از دیدگاه شما
با عرض سلام
میخوام هنگامی که کاربر وارد پنل خودش میشود قسمت تیکت برایش نمایش داشته باشد و با همان نام کاربری بتواند از این سیستم اسنفاده کند.
نه این که در صفحه جدا باز شود. آیا امکان این مورد هست؟
- طراح محصول
با درود
باتوجه به گنگ بودن توضیحاتتون چنانچه پاسخ مورد انتظار خود را دریافت نکردید لطفا توضیحات بیشتری ارائه بفرمایید.
امکان استفاده از این سیستم در سیستم های(اسکریپت های) دیگر وجود ندارد.
برای افزودن بخش تیکت ها دو راه پیش روی شما هست:
1 - استفاده مجزا از این سیستم بدون اینکه ارتباطی با سیستم شما داشته باشد
2 - ایجاد ارتباط بین سیستم شما و اسکریپت AH-Tickets که باید بررسی گردد
3 - افزودن بخش تیکت ها به صورت اختصاصی به سیستم شما
سپاس از دیدگاه شما
همچنین من از پنل پیامک ippanel میخواهم استفاده کنم این امکان وجود دارد
- طراح محصول
با درود
بله امکان انتقال سامانه پیامکی به سامانه مورد نظر وجود دارد و در صورت وجود مستندات و نمونه کد ها در سامانه مورد نظر میتوان سامانه پیامکی را منتقل کرد.(مشمول هزینه)
سلام
در پنل مدیریت حداکثر ظرفیت فایل 45 مگابایت می باشد
با توجه به اینکه هاست امکان بارگذاری با حجم بالا را داشته باشد.
تا چه میزان می توان این حجم را افزایش داد
با تشکر
- طراح محصول
با درود
امکان افزایش حداکثر ظرفیت به مقدار دلخواه فراهم میباشد.
موارد شخصی سازی را از طریق تیکت پیگیری بفرمایید.
سپاس از دیدگاه شما
سلام وقت بخیر چندین سوال داشتم راجب این اسکریپت
1)آیا زمانی که تیکتی در اسکریپت ارسال میشود پیامک برای مدیریت و یا پشتیبان میتواند بیاید که تیکت جدیدی ایجاد شد؟
2)به چه سامانه ارسال پیامکی متصل است و به ippanel.ir متصل میشود؟
3)اسکریپت آیا رسپانسیو است؟
- طراح محصول
با درود
۱) بله میتونیم این امکان رو براتون اضافه کنیم.
۲) سامانه پیامکی مورد استفاده در اسکریپت ، ملی پیامک هست.امکان انتقال سامانه پیامکی به سامانه مورد نظر فراهم هست و چنانچه سامانه مورد نظر مستندات و نمونه کد داشته باشد قابل انتقال خواهد بود.
۳) از آنجایی که اسکریپت تنها بومی سازی شده است و تهیه کننده اصلی آن بنده نیستم کنترلی در فرایند طراحی و کدنویسی این اسکریپت نداشته ام لذا در بعضی موارد ممکن است ریسپانسیو بودن این اسکریپت نقض گردد اما در کل اسکریپت با فریمورک قدرتمند بوت استرپ طراحی شده است که امکان گسترده ای برای ریسپانسیو کردن صفحات وب دارد.
با سپاس از دیدگاه شما
با سلام و خسته نباشید میشه این اسکریپو سفارش کنید مثلا 10 تا 100 تا کاربر داریم می خواین برای همه یک عنوان و متن فرستاده بشه ولی کنار هر مخاطب یک دکمه فراخوانی فایل باشه بعد از نوشتن عنوان و متنو بیام کنار هر کاربر فایل انتخاب کنید و در اخر کلید ثبتو بزنید عنوان و متن + فایل برای هر شخص ارسال بشه ؟
و ّّآیا میشه تیکته کاربرو ببندیم و کاربر جواب تیکتم نتونه بده فقط مدیر بتونه تیکت ارسال کنه ؟
با تشکر
- طراح محصول
با درود
بله امکان پیاده سازی مورد مذکور وجود دارد.(پیام به صورت تیکت برای کاربران ارسال خواهد شد).
امکان بستن تیکت نیز فراهم هست و میتوانید تیکت های کاربران را به حالت بسته تغییر وضعیت دهید.
با سپاس از دیدگاه شما
با سلام و خسته نباشید هزینه این قابلیت چقدره و چه مدت زمان میبره و باید اول نرم افزار رو بخرم بعد به شما اطلاع بدم که این قابلیت برام فعال بشه؟
- طراح محصول
با درود
لطفا در پاسخ به این دیدگاه از تیم مدیریتی محترم سایت راستچین بخواهید که دیدگاه را به تیکت تبدیل نمایند تا در این مورد توضیحات کامل را در تیکتی برای شما دوست عزیز شرح دهم.
سلام خدا قوت
وقت بخیر
آیا این اسکریپت رو میشه رو سایت های وردپرسی هم استفاده کرد؟
- طراح محصول
با درود
خیر این اسکریپت یک سیستم کاملا مستقل هست و در حال حاضر ارتباطی با وردپرس ندارد.
با سلام
تخفیف هم داره ؟؟
- طراح محصول
با درود
با توجه به مقطوع بودن قیمت محصول طرح تخفیف خاصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است.
دوست گرامی من این سیستم رو خریدارم منتها به شرطی که زبان انگلیسی هم داشته باشه. من برای کاربر های انگلیسی زبان نیازش دارم
- طراح محصول
درود
میتوانید زبان را از قسمت پایین(فوتر) در صفحات به راحتی تغییر بدید.
چنانچه نیاز دارید سیستم به صورت خودکار روی زبان خاصی(مثلا انگلیسی) بالا بیاد باید از کد ها این گزینه اعمال بشه.
پیش از خرید با مشاهده کامل پیش نمایش اسکریپت از کارایی اسکریپت اطمینان حاصل بفرمایید.
باسلام
اسکریپت خوب و کار آمدی است ، فقط سیستم های پیامکی که به آن متصل می گردد آیا خاص می باشد ؟
آیا امکان توسعه آن بر روی سایت وردپرس و همگام سازی آن امکان پذیر است ؟
- طراح محصول
درود
سپاس از حسن نظر شما باعث خرسندی ماست که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.
در حال حاضر تنها سیستم پیامکی ملی پیامک قابل استفاده است منتهی امکان شخصی سازی سامانه پیامکی دلخواه وجود دارد(مشمول هزینه).
اسکریپت کاملا مستقل از وردپرس فعالیت میکند و متاسفانه در حال حاضر ارتباطی با وردپرس ندارد.
انشاالله در نسخه های آتی این موارد هم اضافه خواهد شد.
با عرض سلام
1- اين اسكريپت امكان نصب برروي دامين هاي مختلف را دارد و يا تنها مي شود برروي يك دامين آنرا فعال و نصب كرد؟
2- براي خريد اين محصول كد تخفيف مي توانم از شما تهيه كنم ؟
3- درگاه پيامكي آن فعال هست؟
- طراح محصول
با درود
با عرض پوزش از تاخیر بوجود آمده در پاسخگویی به دیدگاه شما
امکان نصب بروی چند دومین فراهم است (بدین منظور که بروی محصول لایسنسی قرار نگرفته است) منتهی برای رعایت حقوق کپی رایت میبایست برای هر دومین مجدد خریداری گردد.
متاسفانه در حال حاضر کد تخفیف فعالی برای خرید این محصول در نظر گرفته نشده است.
بله درگاه پیامکی سیستم با وبسرویس ملی پیامک فعال شده است.(برای فعالسازی بخش پیامک باید از ملی پیامک پنل تهیه بفرمایید و یا با پرداخت هزینه وبسرویس دلخواه شما برایتان نصب خواهد شد.)
سپاس از دیدگاه شما
آیا امکان اضافه و تغییر فیلد های فرم از پنل مدیریت وجود دارد ؟
- طراح محصول
با درود
خیر متاسفانه درحال حاضر امکان ویرایش فیلد های تیکت وجود ندارد.
امیدواریم بتونیم در نسخه های آتی چنین امکاناتی رو بهدسیستم اضافه کنیم.
آیا این اسکریپت قابلیت تیکت گذاری بدون ثبت نام یعنی حالت کاربر مهمان را دارد؟
- طراح محصول
درود
خیر امکان ارسال تیکت مهمان در این اسکریپت وجود ندارد.
ارسال تیکت به صورت مهمان در اسکریپت پاترونیک امکان پذیر شده است.
پیشنهاد میکنیم از پاترونیک دیدن کنید.
https://www.rtl-theme.com/?p=69068
سلام من یه سری ویرایش ها رو میخواستم روی این اسکریپت برام انجام بدین ولی قبل از خرید باید مطمئن میشدم که شما اینکارو میکنید یا نه
لطفا یه راه ارتباطی شخصی برام ارسال کنید تا بتونم در موردش با شما صحبت کنم
- طراح محصول
درود
با پشتیبانی راستچین تماس بگیرید و شماره تماس پشتیبانی رو دریافت کنید.(ارائه اطلاعات تماس در قسمت دیدگاه ها ممنوع میباشد)
تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.
سلام من قبلا ریدک خوب بوده
با درود
به جهت مسدود شدن اکانت ایرانی ها در وبسایت تم فارست متاسفانه امکان بروزرسانی محصول وجود ندارد لذا محصول به حالت توقف فروش تغییر وضعیت داده است.
سپاس از دیدگاه شما