قالب PortoAdmin | قالب HTML مدیریتی PortoAdmin
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

قالب PortoAdmin قالب چندصفحه ای چندمنظوره مدیریتی html با طراحی ریسپانسیو و کاملا واکنشگرا به صورت کاملا فارسی و راستچین شده در وب سایت راستچین عرضه شده است. قالب HTML مدیریتی PortoAdmin شامل ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی دائمی رایگان می باشد .

قالب PortoAdmin | قالب HTML مدیریتی PortoAdmin

قالب مدیریت سایت معمولا یکی از نیازهای طراحان وب سایت هست ، معمولا هنگامی که سایت های خدماتی رو طراحی میکنیم نیاز هست که به بخش مدیریت سایت اهمیت ویژه ای داده بشه تا کاربر تعامل ویژه ای با سایت داشته باشه ، از این رو قالب مدیریت سایت باید شیک ، تمیز ، واکنش گرا و … باشه ، معمولا ساخت قالب مدیریت کار بسیار دشوار و وقت گیری است و ترجیح اکثر طراحان وب استفاده از نمونه های آماده موجود در اینترنت است !

اما معمولا این عمل هم کاری دشوار است و جز چند قالب بسیار ساده چیزی پیدا نمیشه ، و در این صورت باید سراغ نمونه های خارجی رفت که فارسی کردن اونها هم زمان بر است راه آخر خرید یک قالب یا سفارش قالب است.

قالب PortoAdmin | قالب HTML مدیریتی PortoAdmin

قالب مدیریت پورتو ادمین نسخه HTML یک قالب مدیریتی بسیار شیک و سبک برای کارهای بزرگ است. این قالب نسخه سفارشی سازی شده قالب Porto Admin است که در تم فارست بیش از 5,000 فروش داشته است. لطفا توجه داشته باشید که این قالب سفارشی سازی شده است یعنی صفحاتی از آن حذف و تعدادی صفحه به آن اضافه شده است. همچنین نسخه دمو فشرده شده است و پس از خرید میتوانید نسخه استاندارد را دانلود نمایید.

ویژگیهای قالب پورتو ادمین:

– کدنویسی برپایه HTML5 and CSS3 – استفاده از بوت استرپ 3

– کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو

26 صفحه متفاوت

+3 صفحه اختصاصی

– صفحات اختصاصی ثبت نام ، ورود ، گالری تصاویر و …

– استفاده از فونت کاربر پسند ایران سنس

– و …

قالب روی وردپرس و جوملا نصب نمی شود.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است