اپلیکیشن اندروید زنبیل، دانلود اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی زنبیل
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 350

 

اپلیکیشن اندروید زنبیل | اپلیکیشن قالب زنبیل| application قالب زنبیل | app قالب فروشگاهی زنبیل | اپلیکیشن اندروید ووکامرس زنبیل | خرید افزونه زنبیل | دانلود اپلیکیشن زنبیل

اپلیکیشن اندروید ووکامرس قالب فروشگاهی زنبیل

توجه داشته باشید که سورس اپلیکیشن زنبیل در اختیار خریدار قرار نخواهد گرفت و پس از خرید طبق فایل آموزشی داخل پکیج اطلاعات کاربر دریافت و فایل apk قابل انتشار در مارکت های اندروید برای کاربر ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که شخصی سازی در اپ در صورت مقدور بودن انجام خواهد شد و اگر نیاز به شخصی سازی دارید ابتدا در تلگرام لیست تغییرات مورد نیاز خود را ارسال کرده و پس از هماهنگی اقدام به خرید کنید. مورد بعدی اینکه اطلاعات کاربران در دیتابیس ما ذخیره شده و در صورت آپدیت شدن اپ و اضافه شدن امکانات و رفع مشکلات ، ورژن جدید مجددا برای تمام خریداران قبلی ارسال خواهد شد.

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر استفاده ازسایت به سراغ طراحی اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios نیز رفته اند. دلیل این امر هم ضریب بالای نفوذ در اینترنت از طریق موبایل و تلفن های هوشمند است. طبق آخرین آمار در ایران بیش از 85 درصد از بازدید های یک سایت از طریق موبایل انجام میشود، یعنی از هر ده بازدیدی که سایت شما دارد حداقل 8 مورد آن از طریق موبایل انجام میگردد. بنابراین درصد بالایی از مخاطبین شما از طریق موبایل جذب خواهند شد و شما قطعا باید تمرکز ویژه ای روی این موضوع داشته باشید. حالت ریسپانسیو یکی از اولین پارامتر هایی هست که سایت شما باید از آن برخوردار باشد اما داشتن اپ اندروید یک مزیت برای سایت شما محسوب شده و علاوه بر دیده شدن در مارکت های اندرویدی مثله کافه بازار ( که خود باعث جذب مخاطب میشود ) راحتی استفاده از فروشگاه شما رو چند برابر کرده و همچنین اعتباری برای سایت شما خواهد بود.

مواردی که شما در صورت استفاده از اپلیکیشن زنبیل از آن برخوردار خواهید شد :

گسترش بازار و توسعه برند :
با انتشار اپلیکیشن از طریق کدهای QR ، کافه بازار ، Google Play ، شبکه های اجتماعی و … بازار هدف شما گسترش می یابد . همچنین با نصب اپلیکیشن توسط مشتریان ، فروشگاه شما دائما در دید مشتریانتان است.

افزایش وفاداری مشتریان :
مشتریان در موبایل خود راحتتر و سریعتر میتوانند در باشگاه مشتریان عضو شوند ، با فروشگاه ارتباط برقرار کنند ، تخفیفات ویژه و جشنواره های فروش را ببینند و از محصولات و اخبار جدید فروشگاه مطلع شوند .
بهبود تجربه کاربری :
مشتریان شما تجربه لذت بخشی را در خرید تجربه می کنند ، به راحتی میتوانند گالری محصولات فروشگاه را ببینند، محصولات مورد نیاز را انتخاب نمایند و در نهایت سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمایند.


مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است