Rtl Theme LOGO

تنها مرجع قانونی عرضه قالب و افزونه در ایران ...

شرکت فناوری اطلاعات راست چین

ایمیل: info [at] rtl-theme.com
نشانی: تبريز - خیابان امام، مسجد کبود
ساختمان پزشکان، طبقه 4

تلفن ویژه : ۰۳۸۳۱۱۲۴

افزونه وردپرس اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس

۱۲۸ دیدگاهافزودن


    • bought_between_50_and_99_items
    • veteran_4-5
    مرتضی محمدی
    خریدار
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    با سلام
    من از محصولات نیکان خریداری کرده ام.این کامنت رو به عنوان یک خریدار و با احترام کامل به پشتیبانی می نویسم.
    من وقتی این افزونه رو خریداری کردم توقع داشتم که با توجه به توضیحاتی که در فایل پی دی اف داده شده به راحتی بتونم با این افزونه کار کنم. اما متاسفانه این امر میسر نبود. خب طبیعتا این امر می تونه با خاطر کمبود اطلاعات من باشه.
    اما آنچه باعث شده که من کمی برای خرید های آتی از این طراح محترم مردد شوم نوع بیان و نحوه تعامل با خریداران و مشتریان است. اینکه شما در فایل پی دی اف از واژگان مناسب و بعضا تند استفاده می کنید شایسته نیست. برای مثال: شما نوشته اید در صورت توهین پشتیبانی قطع می شود. قطعا هیچ مشتری ای تعامل اولیه خودش را با توهین شروع نمی کند و این از بدیهیات است. یا اینکه نوشته اید اگه با قالب شما افزونه ناسازگار بود شامل پشتیبانی نمی شود. و…
    همه ما روزانه با پشتیبانی های مختلفی چون: هاستینگ، پشتیبانی اینترنت و… تماس میگیریم و بعضا درخواست هایی داریم که ممکن است از کنترل آنها خارج باشد طبیعتا به دلیل اینکه رفتار آنها حرفه ای است سعی می کنند طوری با مشتری برخورد و صحبت نمایند که مشتری برای استفاده های آتی از سرویس های آنها متقاعد شود.
    القصه کوتاه امیدوارم که تو این شرایط همه بتونیم به بهترین شکل ممکن با هم تعامل کنیم.
    با آرزوی موفقیت برای دوستان در نیکان و راست چین

      • Exclusive Author
      • Author
      • 100 تا 199 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 250 تا 999 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • veteran_6-7
      • برنده جایزه در مسابقات راست چین
      توسعه ارتباطات نیکان
      طراح محصول
      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

      سلام.
      چقدر خوب که شما این موضوع رو اینجا مطرح کردید. قبل از هر چیزی اگر مشکلی با افزونه دارید و در فایل راهنما توضیح داده نشده است تیکت ثبت بفرمایید تا بررسی بشه.

      اما در مورد مواردی که فرمودید، بله طبیعتا افرادی که از شعور اجتماعی کافی برخودار هستند مانند شما امکان ندارد تعامل اولیه خود را با توهین شروع کنند! اما چیزی که ما ذکر کردیم حاصل 7 سال تعامل با کاربران هست! کاربرانی که تعامل اولیه رو هم با توهین شروع می کنند! شاید بپرسید چرا و غیر ممکن هست! اما نیست و داشتیم و هنوز هم داریم! کاربری که مثل شما محصول را خریداری کرده و بعد از اینکه توانایی کار با محصول را نداشته است در اولین تعامل توهین کرده است!
      علاوه بر این، مورد ذکر شده تنها مربوط به تعامل اولیه نیست و ذکر شده است که کاربران در تعامل های خود این موضوع را در نظر داشته باشند و احترام را حذف کنند که بازهم شما به خودتون نگاه می کنید اما چه قبول کنیم و چه نکنیم تعداد افرادی بی شخصیت زیاد هست!

      در مورد دیگر هم باز هم طی این 7 سال به این تجربه رسیدیم که اگر خارج از وظایف پشتیبانی کاری انجام شود، این موضوع برای کاربر انتظار بی مورد ایجاد می کند و وقتی یکبار به درخواست خارج از پشتیبانی روی خوش نشان می دهیم و بار دوم به درخواست خارج از پشتیبانی پاسخ منفی می دهیم توهین شروع می شود! پس چه بهتر که در حیطه وظایف خود به کاربران خدمات دهیم!
      هر چند این انتظار بی جا برای همه کاربران اتفاق نمی افتد اما طبق تجربه و کاربرانی که ما با آن ها در تعامل بودیم حداقل 80 درصد کاربران این چنین هستند و متاسفانه باعث میشه به 20 درصد باقی مانده هم چیزی خارج از وظایف ارائه نشود!
      در ضمن تمامی مواردی که ذکر کردیم با دلیل و مدرک هست و تمامی تیکت ها موجود هست!

      یک توصیه خیلی دوستانه هم ما به شما بکنیم اگر مشکلی نداشته باشد البته، اینکه شاید بهتر باشد بدون اطلاع از شرایط موجود قضاوت نکنیم.

      موفق باشید

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_0-1
    saadi1370
    خریدار
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    سلام
    با تشکر از علی شمس عزیز ، من هم بعد از 3 روز اذیت شدن و تغییر قالب و حذف افزونه ها و هزار راه و روش دیگر به هیچ نتیجه ای نرسیدم و مطلقا تقویم محصولات فعال نمیشد و چون محصولات زماندار نمیشد پس افزونه هم نمایش داده نمیشد ولی در نهایت پس از برگرداندن تمام تغیراتی که داده بودم و فقط و فقط با تقلیل ورژن وردپرس از 5.4 به 5.2 مشکلم حل شد ، شاید این راه حل برای دوستان دیگر هم مفید باشد.

      • Exclusive Author
      • Author
      • 100 تا 199 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 250 تا 999 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • veteran_6-7
      • برنده جایزه در مسابقات راست چین
      توسعه ارتباطات نیکان
      طراح محصول
      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

      سلام.
      دوست محترم ما به عنوان فروشنده محصول داریم اعلام می کنیم که افزونه با آخرین نسخه وردپرس یعنی 5.4 کاملا سازگار می باشد و مشکلی ندارد و اگر خلاف این باشد شما می تونید درخواست بازگشت محصول داشته باشید!
      اگر مشکلی دارید باید تیکت ثبت کنید تا بررسی شود.

      موفق باشید

    • Exclusive Author
    • Author
    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_3-4
    حسام
    خریدار
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

    با سلام

    مجموعه توسعه ارتباطات نیکان محصولات خوبی داره اما متاسفانه بدترین و ضعیف ترین پشتیبانی رو داره و اگر براتون مشکلی پیش بیاد خیلی دیر جواب میدن و هیچ مشکلی رو گردن نمیگیرن و سعی دارن همیشه تمامی ضعف و مشکلات رو از گردن خودش خارج کنه

    لطفا سعی کنید در خرید خودتون این مورد رو مد نظر قرار بدید.

      • Exclusive Author
      • Author
      • 100 تا 199 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 250 تا 999 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • veteran_6-7
      • برنده جایزه در مسابقات راست چین
      توسعه ارتباطات نیکان
      طراح محصول
      ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

      سلام.
      (( قطعا )) ضعف و مشکلات وب سایت شما هیچ موقع گردن پشتیبانی محصول و تیم ما نبوده و نخواهد بود و این موضوع برای تمامی کاربران هم وجود دارد!
      اگر تعریف شما از پشتیبانی محصول، پشتیبانی از (( سایت )) شما یا آموزش وردپرس و سایر موارد غیر مرتبط با محصول به شماست بله حق با شماست به هیچ عنوان مشکلات سایت شما و این موارد را (( گردن نمی گیریم )) و برطرف یا حتی بررسی نخواهیم کرد!!
      شما هر محصولی خریداری کنید تنها موارد مربوط به همان محصول توسط ما بررسی می شود که در قوانین فروش محصول هم این مورد به وضوح ذکر شده است!
      در مورد دیر پاسخ دادن هم، طی حدود 7 سال فعالیت در سایت راست چین تا به حال حتی یک مورد هم وجود نداشته است که طبق قوانین به تیکت ها پاسخ داده نشده باشد! زمان پاسخگویی به تیکت ها کاملا مشخص هست و قانون دارد و شما یا هر کاربر دیگری می توانید دیر پاسخ دادن را به راست چین منتقل کنید تا پیگیری کنند!! اگر تاکنون فرصت نکردید هنوز هم فرصت دارید و ما منتظر هستیم از سمت راست چین به ما در این مورد اعلام شود!
      همچنین اگر فکر میکنید ما مشکل محصول را به گردن نمی گیریم بازهم می تونید به راست چین منتقل کنید تا پیگیری کنند!!

      و در نهایت خطاب به شخص شما، اینکه شما با ایجاد زمان انقضای کش برای فرمت svg در سایت خود مشکل دارید و قادر به رفع آن نیستید و دانش این کار را ندارید و این موضوع را به پشتیبانی ما مرتبط می کنید و قصد ایجاد ابهام برای سایر کاربران در بخش دیدگاه ها را دارید، تنها شخصیت شما را نشان می دهد!
      خیلی خوبه که با دلیل صحبت کنیم!!

      هم در قوانین فروش ذکر شده و هم مجددا برای کاربرانی که این دیدگاه را مطالعه می کنند، اعلام می کنیم که با خرید محصول از ما پشتیبانی از سایت شما انجام نخواهد شد!!

      موفق! باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد شوید!


تومان