ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

تشکیل اتحادیه طراحان و فارسی سازان

هلدینگ راست چین در نظر دارد در جهت احقاق حقوق طراحان و فارسی سازان قالب و افزونه در ایران اولین اتحادیه طراحان وب ایران را تشکیل دهد. این اتحادیه دارای قدرت اجرایی است و ابزارهای کنترلی و نظارتی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور را در اختیار خواهد داشت.

2
16 خرداد 1396
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

به جهت اهمیت موضوع و الزام برخورد و رسیدگی فوری به موضوعات کپی رایت از تمامی شرکت ها و تیم های طراح ایرانی دعوت میشود از این تشکل اعلام حمایت کنند و مشخصات مجموعه خود را همراه با اطلاعات تماس تحت موضوع “درخواست عضویت” به ایمیل واحد حقوقی راست چین به نشانی [email protected]  ارسال نمایند.

لازم به توضیح است با تلاش واحد حقوقی راست چین و جمع آوری شکایات تیم های طراحی، چندصد گزارش تخلف از مجموعه های غیر قانونی عرضه قالب و افزونه در ایران گردآوری شده و به جهت گستردگی موضوع علاوه بر پیگیری روند دادرسی قضایی موضوعات در شورای تامین نیز مطرح گردیده است.

نتیجه ی فرآینده دادرسی تاکنون با درخواست 200 نفر از طراحان منجر به مسدود سازی سرویس های غیر قانونی عرضه قالب و افزونه گردیده که در صورت مشاهده ادامه تخلفات توسط وب سایت های ناقض حقوق کپی رایت ، درخواست هایی مبنی بر صدور قرار مجازات نیز پیگیری خواهد شد.

 

هلدینگ راست چین به عنوان اولین و بزرگترین عرضه کننده محصولات تحت وب در ایران با حمایت شما در نظر دارد اولین اتحادیه طراحان وب ایران را تاسیس نماید و از حقوق اعضای عضو در اتحادیه دفاع کند.

راست چین اولین و بزرگترین مرجع قانونی عرضه قالب و افزونه در ایران

لازم به ذکر است کلیه طراحان و مجموعه های قانونی میتوانند جهت پیگیری تخلفات مجموعه های ناقض کپی رایت ، مستندات خود را جهت پیگیری با موضوع “گزارش تخلف” به ایمیل واحد حقوقی راست چین به نشانی [email protected]  ارسال نمایند. راست چین به عنوان نماینده شما طراحان ایرانی کلیه موضوعات را رسیدگی خواهد کرد.

از شما مشتریان عزیز هم خواهشمندیم با رعایت قوانین کپی رایت ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایید.

با احترام
واحد حقوقی راست چین

کامران یزدانی نیا
کامران یزدانی نیا
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
Vakili
Vakili
09 تیر 1396 15:34

بسیار هم عالی ، لطفا بفرمایید جهت عضویت چه مشخصاتی میبایست ارسال گردد؟

آیا مفید بود ؟
0
wpjoomla
wpjoomla
16 خرداد 1396 02:00

سلام بابت این همه زحمتی که می کشید برای طراحان و فارسی سازان قالب و افزونه ایرانی ممنونیم خدا قوت.
حتما از این طرح استقبال خواهیم کرد

آیا مفید بود ؟
0