پوسته چند منظوره و حرفه ای Renown
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 29

RENOWN

طراحی سبک، شیک و کاربر پسند

پشتیبانی از WooCommerce و Visual Composer (ترجمه شده)
قابل توجه کاربران محترم، فروش این محصول در سایت مرجع متوقف شده، و شامل آپدیت های بعدی نخواهد بود.
توجه : در تاریخ 16 اردیبهشت 1395، اصلاحیه بسیار جزئی بروی فایل استایل این محصول انجام شد که می توانید پس از خرید این محصول، و با ارسال یک ایمیل به آدرس ما، فایل اصلاح شده را دریافت نمایید.

پوسته وردپرس Renown یک پوسته بسیار حرفه ای، شیک و انعطاف پذیر می باشد که می توانید برای وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و غیره از آن استفاده کنید.

این پوسته از افزونه صفحه ساز و قدرتمند Visual Composer استفاده کرده که پنل این افزونه به صورت کامل ترجمه و فارسی سازی شده است!

شما همچنین می توانید با استفاده از این پوسته و نصب افزونه WooCommerce فروشگاه دلخواه خود را نیز راه اندازی کرده و اقدام به فروش محصولات خود کنید.

Renown همچنین از افزونه WPML برای راه اندازی وب سایت های چند زبانه پشتیبانی می کند.

این پوسته پنل مدیریت بسیار کامل و جامعی دارد که با استفاده از این پنل می توانید بروی تمامی بخش های سایت خود مدیریت داشته باشید.

از امکانات فوق العاده پنل مدیریت این پوسته باید به پنل شخصی سازی اختصاصی آن اشاره داشت که می توانید بدون نیاز به حتی 1 خط کدنویسی تمامی بخش ها و رنگ های سایت را به دلخواه تغییر داده و از 6 فونت استاندارد فارسی برای بخش های مختلف سایت استفاده کنید.

امکان تغییر فونت بخش ها، تغییر اندازه فونت ها، رنگ اصلی پوسته، امکان انتخاب از میان 3 تم سفید، سیاه و تیره برای پس زمینه سایت، امکان استفاده از تصویر پس زمینه برای سربرگ و فوتر، تنها بخشی از امکانات پنل شخصی سازی حرفه ای این پوسته می باشند.

شما با استفاده از این پوسته می توانید یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی کنید.

در انتهای توضیحات، 2 تصویر نمونه از پنل مدیریت قدرتمند قالب قرار داده شده اند.

حتماً از پیش نمایش این پوسته فوق العاده دیدن کنید!

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است