قالب Listify پیشرفته | پوسته وردپرس ثبت آگهی (نسخه حرفه ای)
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 190

قالب ثبت آگهی حرفه ای | قالب دایرکتوری ثبت آگهی حرفه ای | قالب وردپرس ثبت آگهی حرفه ای | قالب دایرکتوری وردپرس | قالب نیازمندی ثبت آگهی | قالب دیوار | قالب شیپور | دانلود قالب ثبت آگهی حرفه ای | خرید قالب ثبت آگهی حرفه ای

نکته: قبل از این که توضیحات پوسته و قالب وردپرس ثبت آگهی را مطالعه بفرمایید لطفا توضیحات پوسته وردپرس نسخه عادی را به طور کامل مشاهده بفرمایید:

نسخه عادی پوسته وردپرس ثبت آگهی

معرفی قالب ثبت آگهی حرفه ای لیستیفای پیشرفته

قالب ثبت آگهی حرفه ای یک قالب وردپرس در حیطه دایرکتوری ها و نیازمندی ها و ثبت آگهی است. مهمترین امکانی که در این قالب وجود دارد، امکان چندفروشندگی است. به این معنا که اکانت با امکانات متفاوت به کاربران فروخته شده و تعداد آگهی تعیین  میشود. در انتها، پرداخت آن از طریق درگاه های عضو شتاب انجام خواهد شد. این پرداخت از طریق درگاه های متصل به ووکامرس جهت پرداخت استفاده میشود.

امکانات دایرکتوری Listify پیشرفته

علاوه بر امکاناتی که در نسخه عادی پوسته وجود دارد، نسخه پیشرفته دارای امکانات زیر می باشد

1- ثبت محصولات توسط کاربران و فروش آنلاین محصولات

در این پوسته وردپرس، کاربران می توانند هنگام ثبت نام، به عنوان فروشنده در سایت ثبت نام کنند. پس از تایید فروشنده توسط مدیر سایت کاربر از طریق افزونه دکان(توضیحات افزونه دکان) می تواند به راحتی محصولات خود را در سایت ثبت نمایید. پس از ثبت محصولات و تایید آن ها توسط مدیر سایت، کاربر می تواند هنگام ثبت یا ویرایش آگهی های خود، محصولاتی که به ثبت رسانده را مشاهده کند. هر کدام یا همه آن ها را به آگهی خود اختصاص دهد تا در صفحه آگهی وی نمایش داده شوند.

مشاهده نمونه آگهی دارای محصول

همانطور که در نمونه مشاهده کردید، 3 محصول به این آگهی اختصاص داده شده است. که در صفحه آگهی هم در نوار کناری سمت چپ و هم در نوار اصلی نمایش داده شده اند. محل نمایش محصولات (نوار کناری یا نوار اصلی یا هر دو) از طریق بخش مدیریت و ابزارک ها قابل کنترل می باشد.

همچنین از طریق ابزارک، امکان نمایش جدیدترین محصولات ثبت شده کاربران در صفحه نخست وجود دارد.(تعیین تعداد محصولات جهت نمایش در صفحه نخست از طریق تنظیمات ابزارک امکان پذیر می باشد).

2- امکان رزرو برای آگهی ها

قبل از هر چیز نمونه آگهی دارای امکان رزرو را مشاهده نمایید:

نمونه آگهی دارای رزرو

رزرو یک محصول با قابلیت خرید می باشد که از طریق افزونه تجاری wc-bookings ایجاد می شود. این افزونه بصورت کاملا استاندارد ترجمه و شمسی سازی شده است. نکته بسیار مهمی که در مورد رزرو وجود دارد این هست که امکان ایجاد رزرو توسط کاربران سایت و از طریق افزونه دکان وجود ندارد و می بایست از طریق بخش مدیریت انجام شود. (امکان افزودن محصول رزرو توسط افزونه دکان و از طریق پیشخوان فروشنده در نسخه 2.0.5 به صورت آزمایشی اضافه شده است).
توجه نمایید که تنها تقویمی که کاربر خریدار هنگام ثبت رزرو مشاهده می کند شمسی است. تقویمی که فروشنده هنگام ثبت محصول مشاهده می کند به صورت میلادی می باشد

3- قابلیت تایید آگهی ویرایش شده

در نسخه عادی زمانی که یک آگهی تایید شود، صاحب آگهی قادر به ویرایش آگهی می باشد. پس از ویرایش بدون اطلاع مدیر سایت آگهی در سایت قرار خواهد گرفت. در نسخه پیشرفته در صورتی که کاربر آگهی خود را ویرایش کند، برای نمایش در بین آگهی های سایت مجددا نیاز به تایید آگهی توسط مدیر سایت می باشد.

4- نمایش آمار سایت

بازهم توسط ابزارک امکان نمایش آمار سایت وجود دارد. این آمار شامل موارد زیر می باشد:

  • تعداد آگهی های فعال
  • تعداد محصولات فعال
  • تعداد فروشندگان سایت
  • مجموع فروش سایت
  • تعداد کل کاربران سایت

تک تک این موارد از طریق تنظیمات ابزارک قابل فعال سازی یا غیرفعال سازی می باشند. می توانید فقط مواردی که تمایل دارید را به نمایش بگذارید. همچنین امکان تعیین آیکون دلخواه برای هر مورد از طریق تنظیمات وجود دارد.

این ابزارک را می توانید در دمو آنلاین و در بخش فوتر مشاهده نمایید.

5- ارسال ایمیل اطلاع رسانی

کمبودی که در نسخه عادی این پوسته وردپرس مشاهده میشه عدم اطلاع رسانی به مدیرسایت و کاربران هنگام ثبت آگهی و یا هنگام تایید آگهی می باشد. در این نسخه تیم ما این کمبود را به برطرف کرده و با کدنویسی بخش اطلاع رسانی پوسته را کامل کردیم.

در این نسخه هنگام ثبت آگهی توسط کاربر، در صورتی که هزینه بسته به صورت آنلاین پرداخت شود. یا کاربر قبلا بسته ای را خریداری کرده باشد، یا ثبت به صورت رایگان باشد، ایمیل اطلاع رسانی با این مضمون که آگهی شما ثبت شده و در انتظار تایید می باشد برای کاربر ارسال خواهد شد و ایمیل اطلاع رسانی به مدیر نیز ارسال خواهد شد.

در صورتی که کاربر هنگام ثبت آگهی هزینه بسته ثبت آگهی را نپردازد. ایمیل اطلاع رسانی با مضمون ثبت آگهی و در انتظار پرداخت هزینه برای وی ارسال می شود و ایمیل اطلاع رسانی برای مدیر نیز ارسال خواهد شد.

پس از بررسی و تایید آگهی توسط مدیر سایت نیز ایمیل ارسال رسانی تایید آگهی برای کاربر ارسال می شود که لینک مستقیم آگهی نیز در این ایمیل وجود دارد.

6- نردبان آگهی

همانند سایر وب سایت های آگهی، کاربران می توانند با پرداخت هزینه، زمان ثبت آگهی خود را بروزرسانی کنند تا در ابتدای لیست آگهی ها نمایش داده شود و افراد بیشتری آگهی آن ها را مشاهده کنند. راهنمای استفاده از این بخش در فایل راهنمای قالب وجود دارد.

قالب ثبت آگهی حرفه ای | قالب دایرکتوری ثبت آگهی حرفه ای | قالب وردپرس ثبت آگهی حرفه ای | قالب دایرکتوری وردپرس | قالب نیازمندی ثبت آگهی | قالب دیوار | قالب شیپور | دانلود قالب ثبت آگهی حرفه ای | خرید قالب ثبت آگهی حرفه ای

آپدیت ها

 *** نسخه 2.4.6 - 20 فروردین ماه 1397 ***
- بروزرسانی پوسته اصلی به آخرین نسخه
- بروزرسانی افزونه ها
- سازگاری با آخرین نسخه وردپرس 4.9.5
- سازگاری با آخرین نسخه ووکامرس 3.3.4
 *** نسخه 2.0.5 - 31 تیرماه 1396***
- امکان ثبت رزرو توسط فروشندگان از طریق بخش کاربری سایت و افزونه دکان (توضیحات مربوط به بخش رزرو در توضیحات اصلی محصول را مطالعه نمایید)
- افزودن امکان نردبان آگهی (راهنمای استفاده از این امکان در فایل راهنمای همراه قالب اضافه شد)
- بروزرسانی پوسته اصلی به آخرین نسخه
- بروزرسانی افزونه ها
- سازگاری با آخرین نسخه وردپرس 4.8
- سازگاری با آخرین نسخه ووکامرس 3.1.1
- بروزرسانی فایل راهنمای نصب
 *** نسخه 1.7.1 - 01 آبان ماه 1395***
- بروزرسانی پوسته به آخرین نسخه
- بروزرسانی سایر افزونه های موجود
- حذف ابزارک های نمایش آگهی های مشابه و استفاده از ابزارک اضافه شده به پوسته برای نمایش آگهی های مشابه
- افزودن قابلیت تایید مدیر برای آگهی های ویرایش شده
 *** نسخه 1.5.4 - 10 مردادماه 1395***
- بروزرسانی پوسته به آخرین نسخه
- بروزرسانی افزونه دکان
- بروزرسانی افزونه ثبت رزرو
- بروزرسانی سایر افزونه های موجود
- رفع مشکل جزئی در آگهی های مشابه
- افزودن فایل راهنمای نصب یا بروزرسانی پوسته و فعال سازی نقشه گوگل
مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است