قالب شرکتی Quartel
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 3

قالب شرکتی Quartel یک قالب زیبا و حرفه ای برای تمامی طراحان و عکاسان و گرافیست ها و کسانی است که می خواهند یک قالب حرفه ای مجذوب کننده داشته باشند و وب سایت آنها با بقیه سایت ها در زمینه طراحی کاملا متفاوت باشد.

این قالب زیبای شرکتی که به صورت HTML5 و CSS3 طراحی شده است دارای امکانات و افکت های ویژه ای در طراحی خود است.

این قالب شامل صفحه اصلی با سه طرح ویژه ی حرکتی است. یکی هنگام اسکرول کردن، یکی اسلاید شوی بالایی صفحه که با طراحی وِیژه ای به صورت 3d در آمده است و دیگری در قسمت خدمات است که با طرحی ساده اما زیبا و کاربر پسند به بخش بندی خدمات اصلی سایت پرداخته شده است.

این قالب همچنین دارای صفحه خدمات با دیزاین عالی و ساده برای درک ساده افراد هنگام اولین بازدید از صفحه شما است.

قسمت نمونه کارهای این قالب در دو صفحه نمونه کارها و نمایش فردی نمونه کار است. در صفحه نمنه کارها از خاصیت ماوس هاور برای افکت دهی به نمونه کارها استفاده شده است. در صفحه نمایش فردی نمونه کار همزمان با نمایش عکس کامل نمونه کار و توضیحات و دسته بندی آنها امکان رفتن به نمونه کار بعدی و قبلی با استفاده از دکمه های تعریف شده فراهم شده است که با رفتن ماوس بر روی آنها شما می توانید عکس نمونه کار قبلی یا بعدی را هم ببینید.

در صفحه مشتریان ما فقط لیستی از مشتریان سایت مشاهده می ود که بنا به اهمیت آنها لوگو هایشان به ترتیب از ابتدا تا انتها قرار داده شده اند. شما نیز می توانید از این صفحه جهت نمایش مشتریان خود و یا دوستان خود در سایتهای دیگر استفاده کنید.

صفحه درباره ما صفحه ای شامل معرفی اعضای شرکت با عکس هایی ویژه متناسب با قالب شروع شده و بعد به معرفی شرکت و خدمات اصلی آن پرداخته شده است. همانطور که ملاحظه می کنید این ارکیب رنگی و افکت های تصویری می تواند سایت شما را با اولین نگاه در ذهن کاربران ثبت نماید.

در قسمت بلاگ شاهد دو صفحه بلاگ و نمایش فردی بلاگ هستیم که در این قسمت دسته بندی پیش فرضی هم برای بلاگ های شما در نظر گرفته شده است. همچنین در صفحه بلاگ فردی فرم نظرسنجی درباره بلاگ قرار داده شده است.

یکی از بهترین بخش های این قالب استفاده از سفارش آنلاین چند مرحله است که شما توسط آن می توانید سفارش های کار خود به راحتی دریافت کنید. اغلب فرم های چند مرحله ای برای کاربران خیلی جذاب تر و زیبا تر از فرم های طول و دراز است! البته باید توجه داشت که در فرم های چند مرحله ای باید فیلدهای تعریف شده طوری باشد که به آسان سفارش دادن کاربر کمک کند نه اینکه او را سردرگم نماید. در اینجا بنده به صورت پیش فرض مقادیر این فرم ها را قرار داده ام که شما با یک ویرایش ساده می توانید فیلدهای مورد نظر خود را در فرم قرار دهید.

از دیگر صفحات این قالب صفحه همکاری با ما است که در آن شما می توانید اطلاعات نفراتی که قصد همکاری با شما را دارند را بگیرید.

همچنین صفحه تماس با ما این قالب شرکتی زیبا نیز با یک فرم تماس و اطلاعات تماس در اختیار شما کاربران است.

این قالب به صورت راست چین و کاملا فارسی شده است و ورژن دیگری از این قالب بر روی هیچ سایت فروشگاهی دنیا موجود نمی باشد. این قالب به وسیله ی فونت های فارسی انتظار و یکان فارسی سازی شده است.

همچنین این قالب از گرافیک بالا و زیبایی برخوردار است که می تواند نیاز هر کاربری را برای داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای مرتفع سازد.

ویژگیهای قالب Quartel :

فارسی سازی شده

کاملا کاربرپسند

سازگار با تمامی مرورگرها از جمله IE8

استفاده از افکت های زیبای جی کوئری

نمونه کارهای ویژه

صفحه تماس با ما، فرم همکاری باما و فرم سفارش آنلاین چند مرحله ای

درباره ما به همراه معرفی تیم شرکت و معرفی خود شرکت

صفحه خدمات زیبا

طراحی منحصر به فرد با گرافیک بالا

ترکیب رنگی فوق العاده زیبا

استفاده از فونت های زیبای انتظار و یکان

و…

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است