قالب شرکتی Kipoo
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

از تاریخ 10 مرداد 1396 و بدلیل عدم ارائه بروز رسانی های آتی، فروش این محصول متوقف شده است.

توجه : مسئولیت پشتیبانی این محصول از تاریخ 1 اردیبهشت 1395 به مجموعه Pyramid Themes واگذار شده است.

قالب KIPOO قالبی است که با توجه به آیتم های مورد استفاده در آن یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی شرکت شماست. این قالب ظاهری ساده و سنگین داشته که در نتیجه مناسب سایت های شرکتی خواهد بود.

KIPOO از اسلایدری در صفحه اصلی برخوردار می باشد و به طور کلی در صفحه اصلی خلاصه ای از محتوای دیگر صفحات نیز گنجانده شده است.

شما می توانید در این قالب، نمونه کارهای خود را همراه با تصویر قرار داده و همچنین شیوه نمایش آنها را در صفحه نمونه کارها، به صورت 2، 3 و یا 4 ستونه تعریف نمایید.

KIPOO ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که از آنها باید به قرار دادن بخشی در سایت با عنوان سوالات متداول اشاره داشت که می توانید در آن برخی از سوالات رایج و متداول کاربران رو مطرح کرده و توضیحاتی درباره آن یادداشت کنید.

پنل مدیریت این قالب به صورت کاملاً فارسی بوده و شما می توانید با استفاده از آن تنظیمات دلخواه خود را روی قالب اعمال کنید.

جهت اطمینان خاطر شما، تصاویری از پنل مدیریت قالب (نصب شده روی وردپرس نسخه ۳٫۹٫۱) در پیش نمایش قرار داده شده تا از سازگاری قالب با آخرین نسخه وردپرس و فارسی بودن تمامی قسمت ها اطمینان حاصل کنید.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است