قالب شرکتی معماری
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 1

قالب شرکتی کاملا فارسی و HTML معماری برای سایت های معماری و طراحان و عکاسان و گرافیست ها طراحی شده و از آخرین تکنولوژی طراحی سایت برخوردار است. در این قالب از افکت ها و پلاگین های زیبای جی کوئری استفاده شده است.

این قالب زیبا دارای صفحات درباره ما ، سایدبار راست و چپ برای نمایش اخبار ومقالات سایت، تماس با ما، نمونه کارها، تمام صفحه و صفحه اصلی است که با طراحی بی نظیر خود می تواند هر کاربری را مجذوب خود کند.

شما عزیزان می توانید از این قالب به عنوان سایت استاتیک خود و معرفی نمونه کارهایتان استفاده کنید. امکان داینامیک کردن این تمپلیت توسط گروه W3 نیز با قیمت مناسب موجود است.

این پوسته از کدهای بهینه شده برای موتورهای جستجو گر استفاده می کند و شما با داشتن این قالب می توانید سریعتر به صفحات اول گوگل راه پیدا کنید. بهینه سازی این قالب نیز بسیار ساده است. فقط کافی است با  ما همراه باشید.

از دیگر قابلیت های تم معماری پیش رو استفاده از پلاگین معروف ایزوتوب در نمایش نمونه کارهاست. این قالب فارسی HTML5 با انیمیشن های CSS3 و جی کوئری و با فرم تماس با ما به همراه نقشه گوگل است.

این قالب به صورت کاملا واکنش گرا است و در برابر نمایش در نمایشگرهای مختلف مانند موبایل وتبلت به درستی نمایش داده خواهد شد.

قالب با فونت های زیبای سینا و یکان فارسی سازی شده و به صورت کامل فارسی سازی شده است.

کدهای این قالب بسیار ساده است و به راحتی می توانید بعد از خرید و دریافت آن نوشته های خود را جایگزین نوشته های قبلی کنید، فقط کافی است فایل های HTML را با یک ویرایشگر متن باز کنید.

این قالب فقط توسط شرکت W3 و به صورت کاملا انحصاری به فروش می رسد. جهت خرید این قالب همین حالا اقدام نمایید.

از این قالب پشتیبانی ویژه به عمل می آید و در صورت بروزرسانی ورژن های جدید برای خریداران به صورت خودکار فرستاده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است