قالب خبری نیوزا (PSD)
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 10

قالب خبری نیوزا یکی از پروژه های دیگر گروه آرتر می‌باشد، که به صورت عمومی و با قیمت 19 هزار تومان به فروش می رسد. این قالب لایه باز پی اس دی (PSD) به صورت صد در صد اختصاصی توسط گروه آرتر طراحی شده است و به صورت عمومی به فروش می‌رسد.

پوشه بندی ۱۰۰ درصد فارسی

یکی از مزایای این طرح، لایه باز بودن آن و مهم تر از آن پوشه بندی کاملا فارسی آن است. این امکان جهت راحتی کار کاربران در استفاده از طرح تعبیه شده است.

پوشه بندی و لایه گذاری بسیار منظم

یکی از مزایای دیگر این طرح، پوشه بندی و لایه بندی مناسب آن است، اینکار تا حد بسیاری از سر در گمی کاربر جلوگیری می‌کند و باعث سرعت بخشیدن به کار با طرح می‌کند.

برخی از امکانات این طرح

تعبیه فضا برای آیکون های شبکه های اجتماعی، تعبیه فضا برای قرار دادن لوگو، تعبیه جایگاه های مناسب تبلیغاتی (بنری، لینک)، تعبیه بلوک های مناسب و کاربردی، طراحی فوتر، طراحی لایه باز جدا صفحه مطالب (در فایل فشرده شده موجود است)، دارای اسلایدر با طرح و ایده جدید و موارد دیگری که با آنها آشنا خواهید شد!

محتویات فایل فشرده شده

پوشه “قالب” که در آن دو فایل پی اس دی (پی اس دی صفحه نخست و پی اس دی صفحه مطلب) وجود دارد، پوشه “فونت” که در آن فونت استفاده شده در قالب، در چهار فرمت: ttf , woff , eot , svg وجود دارد، پوشه “پیش نمایش” که در آن تصویری از طرح کلی قالب ها قرار داده شده است، پوشه “بنر” که در آن سه بنر پیش نمایش استفاده شده در قالب وجود دارد و پوشه “آیکون های آب و هوایی” که در آن انواع آیکون های مربوط به بلوک آب و هوا قرار داده شده است.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است