افزونه وردپرس Monarch حرفه ای ترین افزونه اشتراک گذاری وردپرس
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 4

افزونه وردپرس Monarch حرفه ای ترین افزونه اشتراک گذاری وردپرس

افزونه Monarch که برای شما فارسی سازی و راستچین کردیم یکی از بهترین افزونه ها در زمینه اشتراک گذاری وردپرس است این افزونه توسط تیم Elegant Themes نوشته شده این افزونه کاملا اورجینال و دارای لایسنس و امکان آپدیت اتوماتیک از الگانت تم را نیز دارد.

افزونه Monarch حرفه ای ترین افزونه اشتراک گذاری وردپرس

افزونه وردپرس Monarch قابلیت های بی نظیری دارد و با تمامی قالب ها وردپرس سازگار است. شما با این افزونه می توانید تعداد دنبال کننده های خود و لایک های شبکه اجتماعیتان را به نمایش بگذارید این افزونه پنل تنظیمات پیشرفته ای دارد که شما را قادر می سازد نظارت کاملی بر همه چیز داشته باشید. همچنین شما می توانید آمار تمام اشتراک گذاری ها و دنبال کننده های خود را از پنل افزونه دنبال کنید.

از جمله قابلیت های این افزونه می توان به ریسپانسیو و سازگاری با تمامی دستگاه ها، امکان کش شبکه های اجتماعی، تنظیمات پیشرفته، پنل آمار، سفارشی سازی بالا، دارای 8 موقعیت اشتراک گذاری، سفارشی سازی بالا، طراحی زیبا و هزاران ویژگی دیگر اشاره کرد. پیشنهاد می شود حتما ویدیو زیر را که درباره ویژگی های افزونه است مشاهده کنید:

افزونه Monarch

افزونه Monarch حرفه ای ترین افزونه اشتراک گذاری وردپرس

اگر کمی دقت کرده باشید در اریا وردپرس نیز برای اشتراک گذاری مطالب وردپرس از این افزونه استفاده شده است. این افزونه واقعا فوق العاده است و برترین افزونه اشتراک گذاری وردپرس به شمار می رود.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است