افزونه وردپرس نمایش اطلاعات محصولات تمفارست
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 1

افزونه وردپرس نمایش اطلاعات محصولات تمفارست

پس از نصب و فعالسازی افزونه Envato Items Info یک گزینه جدید با نام Envato Items به زیر منوی تنظیمات وردپرس اضافه خواهد شد.

 

 

برای اینکه اطلاعات آیتم مورد نظرتان از طریق این پلاگین در وبسایت و صفحات یا نوشته ها و مطالب به نمایش در آید، می توانید شورتکد آنرا در هر قسمت از مطالب یا صفحات وبسایت خود قرار دهید.

 

 

اطلاعات آن محصول بصورت آنلاین و به روز شامل امتیاز کسب شده از طرف خریداران تا این لحظه + قیمت ارزی محصول + تعداد فروش تا به این لحظه و آیکون محصول + لینک مشاهده محصول در صفحه اصلی آن در وبسایت ENVATO به نمایش در خواهد آمد.
نکته جالب در عملکرد این افزونه اینجاست که علیرغم عدم دسترسی مستقیم آیپی های ایرانی به وبسایت ENVATO  بدلیل تحریم ها ، اما با به کاربردن این افزونه بدون نیاز به هیچگونه تغییر آیپی ، اطلاعات مربوطه از وبسایت مذکور دریافت می شود و در وبسایت شما به خوبی به نمایش در خواهد آمد.

این افزونه  کاملا اوریجینال و خریداری شده از وبسایت envato codcanyon  بوده و درصورت ارایه آپدیت به سرعت برای خریداران محترم قرار داده می شود . و در حال حاضر مشابه آن در هیچ وبسایت ایرانی برای فروش وجود ندارد.

فایل راهنمای تصویری و کامل نصب و کار با افزونه به زبان فارسی در کنار فایل های اصلی و لایه باز این افزونه اوریجینال برای خریداران محترم در سته دانلودی قرار داده شده و پس از خرید قابل دریافت خواهد بود.

پشتیبانی و آپدیت رایگان و نصب رایگان برای خریداران محترم در صورت درخواست در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است