افزونه مرکز آموزش و مقالات افزونه وردپرس کاملا فارسی | افزونه Knowledge Base
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 6

جدیدترین آپدیت افزونه مرکز آموزش و مقالات که نسخه کاملا فارسی افزونه Knowledge Base است. به کمک این پلاگین یک مرکز آموزش یا مرکز مقالات، که مجموعه ای از پاسخ پرسش های متداول و راهنمایی های پرکاربرد سایت شماست ایجاد میشود.این محصول شامل ضمانت بازگشت وجه، خدمات پشتیبانی مادام العمر رایگان و نیز آپدیت کاملا رایگان می شود.

افزونه وردپرس مرکز آموزش و مقالات در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۷ به نسخه 3.2.0 به روز رسانی شد.

معرفی افزونه مرکز آموزش و مقالات

ارائه مستندات آنلاین و به روز و یا داشتن پایگاهی از مقالات مفید و کاربردی برای مشتریان و مخاطبان وبسایت، از ملزومات هر وبسایت خدماتی است. قطعا برای شما نیز بارها رخ داده است که کاربران یا مشتریانتان، سوالاتی را به صورت مکرر از بخش پشتیبانی وبسایت شما پرسیده اند. به منظور جلوگیری از چندباره کاری، داشتن یک مرکز آموزش یا مرکز مقالات که مجموعه ای از پاسخ پرسش های متداول و راهنمایی های پرکاربردست، امری ضروری به نظر می رسد. افزونه مرکز آموزش و مقالات وردپرس این قابلیت را به مدیر وبسایت می دهد تا از طریق درج و مدیریت مقالات، بخش جدیدی را در وبسایت خود راه اندازی کند تا پاسخگوی این نیاز کاربران و مشتریان باشد.

همگام شدن با پوسته اصلی وبسایت و داشتن دو ظاهر جعبه ای و خطی سبب می شود که دست مدیر وبسایت در انتخاب ظاهر، محدود نباشد. در تصویر زیر، ظاهر مرکز آموزش و مقالات را  مشاهده می کنید.

افزونه Knowledge Base - تصویر 2

پنل تنظیمات فارسی افزونه Knowledge Base

پنل تنظیمات فارسی به شما این قدرت را می دهد تا بدون دغدغه برنامه نویسی، ظاهر مرکز آموزشتان را شخصی سازی کنید.

پشتیبانی از سه ابزارک برای جستجوی محتویات مرکز آموزش، نمایش مقالات اخیر و نیز نمایش دسته بندی های مرکز آموزش از جمله ویژگی های دیگر افزونه مرکز آموزش و مقالات وردپرس است.

افزونه مرکز آموزش و مقالات - تصویر 3

پشتیبانی از دسته بندی های نامحدود و تو در تو نیز یکی دیگر از قابلیت های این افزونه به شمار می رود.

افزونه Knowledge Base - تصویر 4

همچنین، این افزونه دارای یک ابزار مدیریت آیکن است که می توانید برای دسته بندی های خود آیکن مدنظر را انتخاب کنید.

Knowledge Base - تصویر 5

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است