افزونه مخزن فرم تماس 7 | افزونه Storage for Contact Form 7
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

جدیدترین آپدیت افزونه مخزن فرم تماس 7 که فارسی شده و راست چین شده افزونه Storage for Contact Form 7 است برای دانلود و خرید در سایت راستچین عرضه شده است. این پلاگین با افزودن یک زیر فهرست کلیه پیام های دریافتی را نمایش میدهد. این محصول شامل ضمانت بازگشت وجه، خدمات پشتیبانی مادام العمر رایگان و آپدیت کاملا رایگان می شود.

بررسی افزونه مخزن فرم تماس 7

اگر از کاربران پر و پا قرص وردپرس باشید، حتما نام فرمساز ساده و کاربردی فرم تماس 7 به گوشتان آشناست. همانطور که می دانید این افزونه قادر به ذخیره اطلاعات فرم های تکمیل شده نیست. و صرفا اطلاعات دریافتی هر فرم را برای ایمیل تعریف شده، ارسال می کند. این قابلیت اگرچه باعث سبک بودن افزونه می شود اما هیچ گونه آرشیوی از پیام های دریافتی برای مدیر وبسایت ایجاد نمی کند. که در بسیاری از موارد، یک نقیصه به شمار می رود.

 چنانچه تمایل دارید آرشیو کاملی از کلیه پیام های فرم تماس 7 را درون پیشخوان وردپرس خود مشاهده کنید. پیشنهاد ما افزونه مخزن فرم تماس 7 است. این افزونه، یک زیر فهرست به پیشخوان وردپرس شما اضافه می کند و فهرستی از کلیه پیام های دریافتی شما را نمایش خواهد داد.

اطلاعات برای تست دمو افزونه Storage for Contact Form 7

برای تست افزونه Storage for Contact Form 7 لطفا به بخش پیش نمایش بروید. با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که در زیر نمایش داده شده است میتوانید به پیشخوانی که مهیا شده را تست نمایید.

نام کاربری: test / رمز عبور: 123456789

تصاویری از بخش مدیریت قدرتمند پلاگین افزونه مخزن فرم تماس

افزونه مخزن فرم تماس 7


برای مشاهده تصویر در سایز بزرگتر، بر روی آنها کلیک کنید.


یکی از ویژگی های ممتاز افزونه Storage for Contact Form 7 قابلیت نگهداری فایل های پیوست شده به فرم است. اطلاعات سیستم کاربر نیز به صورت مجزا، لیست می شوند.

افزونه Storage for Contact Form 7

دیگر ویژگی کاربردی افزونه وردپرس مخزن فرم تماس 7، قابلیت برون بری اطلاعات پیام ها به صورت فایل CSV است. با این ویژگی می توانید فهرستی از پیام های دریافتی خود را به صورت آفلاین درون نرم افزارهایی مانند اکسل (Excel) مشاهده و آرشیو کنید.

پلاگین Storage for Contact Form 7


جهت راحتی خریداران عزیز، افزونه اصلی (فرم تماس 7) نیز به صورت اختصاصی ترجمه شده است. و درون فایل دانلودی موجود می باشد.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است