افزونه وردپرس تلگراپرس | Telegrmpres
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 13

آخرین نسخه افزونه تلگرام پرس | افزونه telegrampres یک افزونه ایرانی به منظور خودکارسازی ارسال مطالب به تلگرام است. ارسال همزمان به چندین کانال تلگرام، اختصاص دسته بندی به کانال خاص، لینک های شیشه ای نامحدود و سفارشی از ویژگی های افزونه ارسال مطالب به تلگرام است. این پلاگین کاملا فارسی برای دانلود و خرید در سایت راستچین عرضه شده است.

تلگرام، محیطی که از هر ۱۰ ایرانی ۹ نفر در آن عضویت دارند. این یعنی فرصتی برای دیده شدن در بزرگترین جامعه ی مجازی فعال در ایران.

معرفی افزونه telegrampres | افزونه تلگرام پرس

به احتمال خیلی زیاد شما یک نویسنده یا مدیر یک وبسایت هستید که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید. حتما پیش آمده است که بخواهید مطالبی را که منتشر می کنید به سرعت در دسترس عموم قرار دهید تا بازدید و رتبه ی سایت شما رشد کند. همینطور شاید برای شما یا نویسندگان همکارتان کار طاقت فرسایی باشد تا تک تک مطالبشان را در مکان های مختلف با ویرایش های اضافه و همینطور به همراه لینک به وبسایت شما و نام وبسایت شما قرار دهند. راه حل شما برای پیام رسان تلگرام، استفاده از افزونه تلگرام پرس | افزونه telegrampres است.

افزونه تلگرام پرس - تصویر 1

در اینجا چند سوال پیش می آید:

آیا تمامی نویسندگان وبسایت شما می توانند دسترسی مدیریتی به کانال تلگرامی شما داشته باشند؟

آیا ایجاد هماهنگی بین نویسندگان مختلف برای قالب ارسال یکسان به همراه نام وبسایت و لینک به نوشته کار ساده و دور از خطایی می تواند باشد؟

آیا نویسندگان شما از ارسال چندباره ی مطالب خود در شبکه های مختلف در تلگرام احساس خوبی خواهند داشت؟

تمامی این سوالات پاسخ های متفاوتی دارند. اما چیزی که برای یک مدیر و سیاست گذار یک وبسایت موفق مهم است. انجام درست و به موقع و انتشار یک دست و منظم به همراه اطلاع رسانی خوب و موفق است. دیگر مدیریت به شکلی که در سال های دور وجود داشت امکان پذیر نیست. مدیران نیاز به ابزار دارند.

افزونه تلگرام پرس ابزاری است که شما را در امر اطلاع رسانی به شکل باورناپذیری یاری می کند. شما می توانید بدون حتی نیاز به ۱ ثانیه زمان اضافه برای تولید مجدد مطلب، آموزش نویسندگان و هماهنگی های طاقت فرسا مطالب را به صورت خودکار ارسال کنید.

مزیت های استفاده از افزونه تلگرام پرس

این روزها راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شاید به تنها چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد. اما برای موفقیت آن فروشگاه و فروش محصولات و کسب درآمد بایستی هوشمندانه عمل کرد. وگرنه شاید چند هفته، ماه و سال نیز بگذرد و کسی از وجود فروشگاه تان با خبر نشود. خوشبختانه امروزه شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی چون تلگرام محل تجمع کاربران هستند و هر جا که کاربران تجمع کرده اند می توان بیلبورد تبلیغاتی را آنجا برپا کرد.

به جهت این که کاربران از آخرین محصولات، به روزرسانی ها و اخبار تولید شده توسط شما اطلاع بیابند نیاز است زمان و هزینه ی بسیاری صرف کنید تا تک تک کاربران را از این موضوعات آگاه کنید. اما خبر خوشی که می توانیم به شما بدهیم این است که دیگر به صرف زمان و سخت کار کردن نیاز نیست بلکه با عملکرد هوشمندانه و استفاده از ابزارهای مدیریتی و کاربردی در تجارت الکترونیک می توان به فروش و موفقیت بیشتر دست یافت.

از این رو افزونه تلگرام پرس به عنوان ابزاری قدرتمند در اختیار شما مدیران و وبمستران عزیز قرار گرفته است تا با استفاده از آن بتوانید علاوه بر کاهش هدر رفت زمان و کاستن از خطاها، بهره وری تان را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. در آخرین نسخه از افزونه telegrampres امکاناتی جدید از جمله پشتیبانی از فروشگاه اینترنتی ووکامرس و افزونه فروش فایل EDD و بسیاری مزیت های کاربردی دیگر گنجانده شده است که همه به یاری شما خواهند آمد.

افزونه telegrampres - تصویر 2

پشتیبانی از ووکامرس در افزونه ارسال مطالب به تلگرام

با استفاده از آخرین نسخه افزونه تلگرام پرس ، قادر خواهید بود تا مشخصات محصولات فروشگاه اینترنتی تان را به کانال تلگرام تان نیز ارسال نمایید. با این تفاوت که دیگر هیچ نیازی به copy/paste های مکرر و هدر دادن وقت تان ندارید. تنها کافیست محصولتان را مانند همیشه در سایت تان ایجاد نمایید و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تیک گزینه ارسال به کانال را نیز روشن کنید تا همزمان با ارسال محصول در سایت، آن را در کانال تان نیز داشته و توجه تمامی مشتریان تان را در لحظه به فروشگاه و محصول جدیدتان جلب نمایید.

هنگامی که محصول جدیدی در سایت وردپرسی تان ایجاد می کنید می توانید مشخص کنید که چه مشخصه هایی از آن به کانال تلگرام تان ارسال شود؟ برای ارسال محصولات ووکامرس گزینه های زیر را دارید:

  • ارسال قیمت محصول
  • ارسال قیمت تخفیف خورده(حراج)
  • ارسال وضعیت موجودی
  • لینک شیشه ای به صفحه محصول با عنوان دلخواه شما(جهت راهنمایی بیشتر کاربر و بهبود SEO)
  • ارسال پیشنمایش، کاتالوگ و دفترچه راهنمای محصول به صورت فایل در تلگرام
  • و…

گزینه های فوق به شما کمک می کنند تا در یک پست تلگرامی به صورت خلاصه و خوانا، کاربر را از مواردی که نیاز دارد بداند آگاه کرده و نظر او را برای خرید محصول و یا سر زدن به فروشگاه تان جلب نمایید.

افزونه تلگرامپرس - تصویر 3

پشتیبانی از افزونه فروش فایل EasyDigitalDownloads

با استفاده از آخرین نسخه افزونه telegrampres ، قادرخواهید بود تا محصولات دیجیتالی تان را که توسط افزونه محبوب و سرشناس EDD ایجاد کرده اید را نیز جهت معرفی به کاربران تان در پیام رسان تلگرام نیز ارسال نمایید.

خب! فرض کنیم فایل جدیدی برای فروش دارید که فکر می کنید بسیار کاربردی است و کاربران از آن استقبال زیادی خواهند کرد. اما چه فایده اگر کسی از آن با خبر نشود؟ یا برای خرید آن آنقدر دیر شده باشد که سایت های دیگری که پرمخاطب تر هستند ابتکار عمل را به دست گرفته و قاپ فروش را از دست شما ربوده باشند.

اینجاست که وجود یک ابزار هوشمندانه در کنار سخت کوشی یک مدیر سایت و وبمستر، کارها را ساده و سریعتر می کند. کافیست محصول دیجیتالی تان را ایجاد کرده و مثل همیشه توضیحات و قیمتش را نیز مشخص کنید. قبل از فشردن دکمه انتشار، دو مورد وجود دارد که بایستی آن را بررسی کنید:

  • ارسال قیمت محصول دیجیتال
  • ارسال لینک شیشه ای به صفحه خرید محصول
  • ارسال فایل پیش نمایش یا دمو در تلگرام

موارد فوق را که بررسی کردید با خیال راحت تیک ارسال به کانال را زده و سپس دکمه انتشار را کلیک کنید تا فارغ از هرگونه دغدغه راجع به copy/paste های اضافه، انتشار به موقع، زیبایی و یکدست بودن کانال تان و… نوشته هم در سایت و هم در کانال تان منتشر شده و در همان لحظات بازخورد واقعی و لذت بخش آن را دریافت کنید.

افزونه ارسال مطالب خودکار تلگرام - تصویر 4

آپلود فایل در تلگرام از طریق سایت

بیایید خودمانی باشیم و از انصاف نگذریم. همه ما می دانیم که کاربران شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، کمی از طول کشیدن موارد مشابه زود می رنجند و خسته می شوند. شاید شما صاحب یک وب سایت باشید که در آن مقالات، محصولات و یا خدمات خاصی را ارائه می کنید. اگر بخواهید نظر کاربران شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی چون تلگرام را جلب کنید بایستی کمی خلاصه و مفید کار کنید. مثلا نمی توانید کل پست ارسالی در سایت تان را عینا به تلگرام ارسال کنید. انتظار داشته باشید که همه کاربران تان آن را بخوانند. یا این که توضیحات نصفه و نیمه ای ارائه کنید که از قضا جذاب نبوده و کاربران را به کلیک بر روی لینک ادامه مطلب ترغیب نکند.

در آخرین نسخه افزونه تلگرام پرس ، برای وب مسترانی که در رابطه با مطلب/محصول شان فایل دارند راهکاری داریم. به عنوان مثال اگر یک محصول در سایت تان قرار داده اید و می خواهید بیشترین بهره وری و بازخورد را از کاربران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم یک کاتالوگ نیز به همراه آن ارسال کنید. تا اگر توضیحات تان کاربر را قانع نکرد و یا کاربر نیاز به اطلاعات بیشتر داشت. آن را درست همانجا در تلگرام خود دریافت کرده و مطالعه کند. یا حتی اگر مقاله ای دارید. می توانید نسخه PDF آن را نیز به تلگرام کاربران تان ارسال نمایید. شاید هم صاحب یک سایت موسیقی هستید. و می خواهید یک پیش نمایش یا نسخه کم کیفیت از موسیقی جدید را بر روی کانال تان بفرستید تا کاربران را نسبت به ورود به سایت تان ترغیب کرده و SEO بیشتری دریافت کنید.

لینک های شیشه ای دلخواه و بی نهایت

لینک های شیشه ای در تلگرام، جدای از زیبایی و جمع و جور بودنشان، کارایی منحصر به فردی نیز دارند. به طوری که می توان در رابطه با هر پست ارسال شده در تلگرام، یک سری گزینه خاص(جهت رای دادن، انتقال به سایت و…) ایجاد کرد.

برای این که تنها یکی از کاربردهای منحصر به فرد این لینک ها را به شما معرفی کنیم، بیایید فرض کنیم شما صاحب یک سایت موزیک هستید که چند کیفیت مختلف از هر موسیقی را بر روی سایت تان منتشر می کنید، از قضا دارای یک کانال تلگرام نیز هستید که کاربران تان را آنجا جمع کرده و آخرین اخبار و موسیقی ها را در اختیار آن ها قرار می دهید.

با استفاده از افزونه telegrampres و با استفاده از ویژگی لینک های شیشه ای سفارشی قادر خواهید بود تا همزمان با انتشار نوشته در سایت، یک پست شکیل و زیبا را همراه با اطلاعات کاربردی در کانال تان منتشر کنید. درست مانند تصویر زیر کاور بزنید، عنوان موسیقی را نوشته و کیفیت های مختلف صوتی و تصویری آن را در کانال تان ارسال کنید. مطمئن باشید کاربران تان از این که کانال شما را دنبال کرده اند احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

افزونه تلگرام پرس - تصویر 5

تنظیمات بیشتر، کنترل بهتر

در نسخه های پیشین تلگرامپرس ، شاید دست کاربر برای سفارشی سازی دکمه های شیشه ای و حالت پیشفرض تنظیمات سریع بسته بود. اما در آخرین نسخه این افزونه وردپرس، این قابلیت را دارید تا در تنظیمات افزونه همه چیز را مطابق میل تان تنظیم نمایید تا در هنگام ایجاد نوشته یا محصول جدید کمتر به زحمت بیافتید.

در طراحی افزونه تلگرام پرس نهایت سادگی سرلوحه ی کار ما بوده است

هیچ خبری از هیچ تنظیم یا پیچیدگی اضافه ای نیست. تنها در زمان ارسال مطلب یک چک باکس کوچک به شما نمایش داده خواهد شد که ارسال این مطلب را در شبکه های شما تایید می کند. و کافیست روی دکمه ی انتشار مطلب کلیک کنید تا هزاران کاربر نوشته ی شما را در همان لحظه دریافت کنند.

تنظیمات حداقل، اما کاربردی افزونه telegrampres

از طریق منوی مدیریتی این افزونه قادر خواهید بود قالب ارسال پیام در شبکه های تلگرامی را تنظیم نمایید.

  • آیا لینک های شیشه ای را می پسندید؟
  • تصویر شاخص درج شود؟
  • عنوان نوشته کجا باشد؟
  • متن به صورت کامل باشد یا چکیده یا تعداد کاراکتر دلخواهتان؟
  • می خواهید متن دلخواه ارسال کنید؟
  • لینک کوتاه درج شود؟
  • نیاز به امضاء دارید؟
  • برچسب ها به صورت هشتگ ارسال شوند؟
  • آیا پیام شما در کانال همراه با Notification باشد؟
  • آیا می خواهید وبلاگ اتوماتیک شما شب ها ارسال به کانال نداشته باشد؟
  • می خواهید به تلگرام فایل بفرستید؟

 چندین کانال را به صورت همزمان برای ارسال مطلب

نکته: برای این منظور ربات شما بایستی در تمامی کانال های شما به عنوان مدیر انتخاب شده باشد.

در سایتهای وردپرس لینکی به نوشته ختم می شود. که همراه خود یک تصویر پیش نمایش دارد که به توضیحات متای نوشته ی شما اشاره می کند. در پنل مدیریتی افزونه telegrampres قابلیت تنظیم نمایش یا عدم نمایش آن قرار داده شده است.

پنل مدیریت کاملا فارسی افزونه telegrampres

افزونه telegrampres - تصویر 6

 

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است