افزونه نمایش تصاویر محصولات 360° ووکامرس - محصول هوشمند 360°
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

افزونه تصویر 360 درجه | WooCommerce 360º Image

اگر به دنبال یک راه آسان برای افزودن تصاویر 360 درجه برای محصولات ووکامرسی خودتان هستید به شما افزونه تصویر 360درجه ووکامرس را پیشنهاد می دهیم که کار کردن با آن بسیار  آسان و راحت می باشد.

کافی است شما در گالری تصاویر محصولات ووکامرسی خودتان تعدادی عکس از زوایای مختلف محصول تان را اضافه کنید.

WooCommerce 360 ​​Image راهی آسان برای اضافه کردن چرخش تصویر 360 درجه پویا و قابل کنترل به سایت WooCommerce خود را در اختیار شما قرار می دهد. به سادگی با افزودن گروهی از تصاویر به گالری محصول، یک چرخش تصویر زیبا جایگزین تصویر ویژه محصول خواهید شد.

رسپانسیو است، قابلیت لمس را دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. صرفاً اضافه کردن برخی تصاویر به گالری محصول است.

ویژگی های کلیدی:

چرخش 360 درجه

کاملا ریسپانسیو

بسیار آسان برای استفاده

موبایل / فعال را لمس کنید

کنترل های ناوبری

حالت تمام صفحه

کد کوتاه

از WooCommerce Native Gallery استفاده می کند

بسیار قابل تنظیم

محصولات شما – در واقعیت

یک تصویر معمولی دیگر آن را در دنیای تجارت الکترونیک کاهش نمی دهد، به خصوص زمانی که می خواهید کالایی را با جزئیات، شخصیت و ارزش بفروشید. چرخش 360 درجه ساده‌ترین راه برای ایجاد احساس واقعی‌تر در محصول به مشتریان است و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا محصول را با جزئیات دقیق‌تر، حتی از راحتی تلفن همراه خود، «کاوش» کنند.

بهترین تصاویر برای استفاده

مهم است که در مورد تصاویری که استفاده می کنید هوشمندانه عمل کنید تا بیشترین بهره را از WooCommerce 360 ​​Image ببرید. مواردی مانند ترتیب تصویر، کیفیت و فشرده سازی همه مهم هستند، بنابراین، مگر اینکه شما یک عکاس با تجربه 360 درجه باشید، موارد زیر ممکن است به شما کمک کند

فشرده سازی تصویر

از آنجایی که شما معمولاً بیش از 15 عکس را درگالری خود بارگذاری می کنید، البته اگر بیشتر نباشد، بسیار مهم است که اندازه هر تصویر را به حداقل برسانید.چند نکته :

ابعاد کوچک: تصاویر را بزرگتر از آنچه نیاز دارید، نکنید. اگر از حالت تمام صفحه استفاده نمی کنید، مطمئناً آنها را در اندازه ای که در آن نمایش می دهید نگه دارید.

کیفیت پایین: این مهمترین مرحله است. معمولاً می‌توانید این کار را با استفاده از فتوشاپ یا هر نرم‌افزار ویرایش عکس دیگری انجام دهید، اما مطمئن شوید که از کیفیت کمی پایین‌تر استفاده می‌کنید CDN سرور بسیار سریع بارگیری کنید.

استفاده از CDN : با کمک CDN ها میتونید عکس ها را سروری که به کاربر نزدیک تر است بارگیری کنید.

 

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است