افزونه حرفه ای منو نوار اعلان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

افزونه ای که  امروز برای شما آماده کرده ایم، افزونه ای بسیار پر کاربرد و جالب است که احتمالا تا امروز بارها و بارها به کاری که قرار است برایتان انجام بدهد، نیاز پیدا کرده اید. اگر مایلید خبر مهمی را به کاربران و بازدیدکنندگان سایتتان اعلام کنید، به نحوی که همه حتما آن را ببینند، اگر مایلید یک نوار مخصوص شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که از طریق آن همه بتوانند شما را دنبال کنند، اگر تخفیف یا امکان ویژه ای را برای مدتی محدود در نظر گرفته اید و مایلید این خبر را به بهترین شکل در سایت خود اعلام نمایید، این افزونه کاملا مناسب شما بوده و بهترین انتخاب شما نیز خواهد بود.

کار اصلی این افزونه، این است که به شما اجازه میدهد به بالا و یا پایین سایت خود یک نوار اعلان اضافه کنید و داخل این نوار اعلامیه را با هر محتوایی که مایل هستید پر کنید. در مورد محتوای داخل این اعلامیه ها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما قادر هستید با به کار گیری انواع نوشته ها، تصاویر، آیکن ها، دکمه و حتی ابزارک ها، یک نوار اعلامیه ی بسیار زیبا بسازید و حتی اگر جزو کاربران حرفه ای باشید، CSS دلخواه خود را نیز به نوار مورد نظر اضافه کنید. بنابراین با امکانات عالی این افزونه، چه یک کاربر مبتدی باشید و چه یک کاربر حرفه ای، میتوانید به بهترین شکل، به هر آنچه به دنبال آن هستید دست پیدا کنید.

این افزونه امکانات متعددی دارد که به سادگی میتوانید بر اساس نیاز خود آنها را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به توضیح برخی از امکانات خواهیم پرداخت.

ویرایشگر دیداری با امکان استفاده ساده از ماوس

یکی از امکانات جالب این افزونه، ویرایشگر دیداری آن است که به شما اجازه میدهد، بجای وارد کردن مقادیر مناسب برای فاصله ها و قرار گیری عناصر در صفحه، فقط از ماوس برای تعیین محل هر لایه و اندازه ی آن استفاده نمایید. همه چیز برای شما به صورت دیداری طراحی شده و شما در هر لحظه میتوانید نتیجه ی تغییراتی که بر روی نوار اعلان خود اعمال میکنید را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را تغییر دهید. شما قادر هستید با چند کلیک ساده، رنگ نوار، تصاویر، دکمه ها، نوشته ها، آیکن ها و … را به نوار اعلامیه اختصاص داده و آن را مطابق نیاز خود سفارشی کنید.

محدود کردن نمایش نوار، به صفحات یا کاربران خاص

شاید شما مایل باشید نوار اعلامیه ی خود را فقط و فقط در صفحاتی خاص و در محل های خاصی از سایتتان نمایش دهید و یا شاید حتی فقط بخواهید کاربران شما این اعلامیه را مشاهده کنند. یا شاید بخواهید فقط و فقط به نویسندگان سایتتان یک پیام خاص را اعلام نمایید. در همه ی این حالات، امکان سفارشی سازی تنظیمات برای شما در نظر گرفته شده است.

محل قرار گیری دلخواه و استفاده از انیمیشن
در این افزونه، این امکان برای شما در نظر گرفته شده که نوار های ساخته شده را در محل دلخواه خود، در بالا و یا در پایین صفحه قرار دهید و تعیین کنید که آیا مایلید نوار ها با حرکت صفحه، در جای خود ثابت بمانند و یا همیشه در دید کاربر باشند. شما همچنین میتوانید بدون نیاز به هیچگونه دانش برنامه نویسی یا CSS برای عناصری که در نوار اعلامیه تعیین کرده اید، انیمیشن تعیین کنید تا آنها به شکلی خاص وارد صفحه شده و بعد با حالتی خاص از نوار خارج شوند.

ابزارک مخصوص شبکه های اجتماعی

اگر مایل هستید اکانت های شبکه های اجتماعی خودتان را به سایتتان اضافه نمایید تا کاربران و بازدیدکنندگان سایتتان بتوانند به سادگی به پروفایلهای شما دسترسی داشته باشند و شما را دنبال کنند، این افزونه یک ابزارک مخصوص برایتان در نظر گرفته است. کافی است اطلاعات پروفایلتان را به آن اضافه نمایید تا همه چیز به سادگی در وبسایت شما به نمایش در آمده و در دسترس همه ی افراد و یا فقط اشخاصی که شما مایل هستید قرار بگیرد. همه چیز به سادگی چند کلیک خواهد بود.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است