اسلایدر قبل و بعد
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 12

سلام.

احتمالاً در برخی از سایتها دیده اید که اسلایدر آنها با اسلایدر دیگر سایتها تفاوت دارد و با جابجا کردن یک نوار تصویر تغییر می کند. به این گونه اسلایدرها، اسلایدرهای قبل & بعد گفته میشود.

اسلایدرهای قبل & بعد با استفاده از جاوااسکریپت و CSS ساخته می شوند.

اسلایدر های قبل & بعد اسلایدرهایی هستند که دو تصویر را در کنار هم یا روی هم نشان می دهند و برای نمایش قبل & بعد کارهای انجام شده مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این اسلایدرها در نمایش نمونه کارها، سایتهای پزشکی، سایتهای زیبایی، وبلاگها، سایتهای طراحی و طراحان و… است. کاربرد اسلایدر های قبل & بعد بسیار زیاد است. استفاده از این اسلایدر به قوه تخیل و ایده پردازی شما بستگی دارد و هرچه ایده پرداز بهتری باشید قطعاً می توانید اسلایدرهای زیباتری نیز بسازید.

‘ اسلایدر قبل & بعد ‘ نام یک اسلایدر است که برای وردپرس ساخته شده است و رتبه یک بین تمام افزونه های از دست را داراست. این افزونه در سایت Envato یک افزونه پرمیوم انگلیسی با قیمت بسیار بالاست. اما حالا این افزونه با زبان فارسی و راستچین بودن، با قیمت بسیار کمتر از قیمت سایت اصلی برای فروش قرار گرفته است.

تصویر 1

در این افزونه شما می توانید از دو افکت استفاده کنید که درقسمت پیشنمایش آنلاین قابل مشاهده می باشد.

افزونه اسلایدر قبل & بعد قابلیت این را نیز داراست که به صورت خودکار شروع به پخش کند و شما می توانید زمان آنرا در واحد میکروثانیه به اسلایدر دهید تا به صورت خودکار اجرا شود.

از تنظیمات طراحی و گرافیکی افزونه قبل & بعد نیز می توان به سایه دادن به نوشته ها و نوار و تغییر رنگ ها نام برد.

شما می توانید این افزونه را در قسمت ابزارک ها به صورت یک اسلایدر کوچک نشان دهید و از تمام تنظیمات آن استفاده کنید.

تصویر 2

حتماً از پیشنمایش دیدن کنید.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است