قالب وردپرس  نیازمندی و ثبت آگهی بخر یا بفروش
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 53

فروش قالب متوقف شده است

لطفا از محصولات بروزتر و کاملتر ما در دسته بندی قالب دایرکتوری و قالب ثبت آگهی دیدن فرمایید

این محصول فاقد خدمات پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه است

قالب وردپرس  نیازمندی و ثبت آگهی بخر یا بفروش
قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش یک قالب فوق حرفه ای در زمینه ثبت آگهی میباشد . این قالب حاصل مشورت با ده ها وبمستر سایت نیازمندی ایرانی هست بنا بر این قالبی که امروز مشاهده میکنید در نوع خود یک همه فن حریف با امکانات بسیار کاربردی و ظاهر زیباست.مفتخریم بدون اغراق خدمت شما عرض کنیم که در حال حاضر که این پست را منتشر میکنیم ، قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش بهترین قالب نیازمندی ایران میباشد.

خرسندیم که به اطلاع شما برسانیم بعد از دو ماه تلاش شبانه روزی تیم طراحی سایت حرفه ای بالاخره قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش مراحل پایانی طراحی را طی کرد و هم اکنون آماده نصب روی سایت های شما سروران میباشد.با توجه به امکاناتی که در این قالب قرار داده شده ، دست شما برای هر کاری باز است.مهم نیست که قصد راه اندازی سایت نیازمندی ، ثبت آگهی ، خرید و فروش ماشین ، ثبت املاک و … را داشته باشید.این قالب و امکانات آن هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند.در ادامه بیشتر با امکانات این قالب آشنا خواهیم شد.

جستجوی پیشرفته قالب بخر و بفروش

یکی از ویژگی های اصلی هر سایت نیازمندی آنلاین قابلیت فیلتر و جستجوی پیشرفته آگهی بر اساس فاکتور های مختلف میباشد که در قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش این ویژگی به خوبی تعبیه شده تا کاربران بتوانند خیلی راحت آگهی مورد نظر خود را بیابند.

قابلیت انتخاب شهر

دیکر ویژگی که در هر سایت نیازمندی نیاز مبرم به آن احساس میشود قابلیت انتخاب شهر توسط کاربران میباشد.در قالب نیازمندی بخر یا بفروش کاربران میتوانند لیست تمام شهر ها را مشاهده و شهر خود را برای نمایش آگهی ها انتخاب کنند.

اسلایدر آگهی های ویژه

همه سایت های آگهی مکان مخصوصی برای نمایش آگهی های ویژه خود دارند.این قالب نیز برای نمایش آگهی های ویژه از یک اسلایدر استفاده میکند . همچنین شما میتوانید به جز آگهی های ویژه هر نوع آگهی با هر نوع دسته بندی را به صورت اسلایدر نمایش دهید.

کاملا واکنشگرا

اگر دقت کرده باشید اکثر سایت های آگهی معروف نسخه موبایلی وبسایت خود را نیز برای کاربران عرضه کرده اند.امروزه اکثر کاربران برای وب گردی از موبایل خود استفاده میکنند و اهمیت نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه ها بسیار مهم است و این قالب خیالتان را از این بابت راحت خواهد کرد.

سئو بسیار بالا

اهمیت سئو برای هر وب سایت امروزه بر هیچ کس پوشیده نیاز و نیازی به یاد آوری اهمیت این موضوع نداریم .قالب نیازمندی و ثبت آگهی بخر یا بفروش با اسول روز سئو بهینه سازی شده و ما این اطمینان را به شما میدهیم که سایت شما و آگهی ها بازدید بالایی کسب کنند.

پنل کاربری قدرتمند

کاربران شما دلیل فعالیت و موفقیت شما هستند پس تمام تلاش ها باید در راستای خدمت رسانی به آن ها باشد.پنل کاربری سایت قسمتی است که باید علاوه بر کارایی بالا ، ظاهر زیبا و ساده نیز داشته باشد.این مورد نیز در این قالب به خوبی رعایت و طراحی شده.

رابط کاربری و ظاهر بسیار زیبا و کاربرپسند

در نگاه اول تنها چیزی که متوجه آن خواهید شد زیبایی قالب است که چشم شما را نوازش خواهد کرد.در طراحی ظاهر قالب طراحان خوش ذوق ما سنگ تمام گذاشته اند و قالبی طراحی کرده اند که علاوه بر کارایی بالا و سادگی برای کاربر دارای رابط کاربری و گرافیکی بسیار زیبایی نیز میباشد ، در کنار این زیبایی شاهد قالبی سبک و روان نیز هستیم که میتوانید از دمو آنلاین قالب شاهد این موارد باشید.

طراحی واکنشگرا و مخصوص موبایل

شمار زیاد کاربران اسمارت فون ها امروز بر هیچکس پوشیده نیست.بنا بر این راه اندازی سایتی متناسب با نوع دستگاه کاربر یک امر بسیار ضروری میباشد.در بحث سایت های نیازمندی نیز این امر اهمیت دو چندانی نسبت به دیگر سایت ها دارد.قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش بر خلاف رقیب های خود توجه ویژه ای به بحث واکنشگرایی کرده . مهم نیست کاربران شما با چه دستگاهی و چه اندازه صفحه نمایشی به مشاهده سایت شما میپردازند ، این قالب طوری طراحی شده که کاربران موبایلی شما بتواند به راحتی از تمام امکانات سایت با زیبایی هرچه تمام تر استفاده کنند.کیفیت واکنشگرایی این قالب به قدری بالاست که تمام وب مستران سایت های نیازمندی آن را تحسین کردند و به جرئت میتوان گفت با این قابلیت سایت شما اپلیکشن موبایل کسب و کار شما نیز هست.

سئو بسیار بالا و کاملا بهینه برای موتورهای جستجو

یکی از مواردی که در قالب های خویشاوند بخر یا بفروش شاهد آن نبودیم ، بهینه بودن برای موتور های جستجو بود.قالب نیازمندی بخر یا بفروش بر خلاف رقیبان خود و همچنین گلایه وبمستران در مورد قالب های در این زمینه ، دارای سئو بسیار بالای میباشد و ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که با استفاده از این قالب شاهد بهبود چشمگیر آمار کاربران سایت خود میباشد.

پنل کاربری اختصاصی و کارآمد برای اعضا

یکی از مهم ترین مواردی که در یک سایت نیازمندی حتما باید توجه زیادی به آن شود پنل کاربری اعضا با امکانات مدیریتی کاربردی میباشد.قالب بخر یا بفروش در این مورد هم سنگ تمام گذاشته . ما پنلی برای کاربران سایت شما طراحی کرده ایم که در عین سادگی و زیبایی دارای امکانات مدیریتی بسیار کاربردی نیز میباشد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

قابلیت ثبت آگهی توسط کاربران

یکی از ویژگی های اصلی این قالب قسمت ثبت آگهی آن میباشد.ما روی این قسمت مانور زیادی داده ایم تا شما بتوانید سایت خود را بیشتر شخصی سازی کنید. فیلد های قسمت ثبت آگهی دارای فیلد هایی میباشد که شما میتوانید آن ها را از قسمت مدیریت سایت ویرایش و یا اضافه کنید.این صفحه دارای فیلد های کلی : عنوان آگهی ، توضیحات آگهی همراه با ویرایشگر متن وردپرس ، انتخاب نوع آگهی ، انتخاب دسته آگهی ، درج قیمت و هزینه ، انتخاب استان آگهی ، انتخاب شهر آگهی ، درج آدرس کامل آگهی با قابلیت نمایش روی نقشه ، قرار دادن تصاویردر گالری آگهی ،  قرار دادن فایل برای دانلود ، قرار دادن ویدئو برای آگهی با قابلیت افزودن لینک آپارات ، قراردادن برچشب های مختلف برای آگهی ، ساخت لیست سوال و جواب برای هر آگهی ، قسمت جدول هفتگی همراه با ساعت برای نمایش ساعات پاسخ گویی ، قسمت اطلاعات تماس ، قسمت امکانات آگهی به صورت چک لیست ، قسمت انتخاب و خرید بسته برای آگهی فوری و آگهی ویژه .

لازم به ذکر هست که تمامی فیلد های این صفحه قابل ویرایش هستند و شما میتوانید بنا به نیاز خود فیلد هایی را به این قسمت اصافه کنید.همچنین میتوانید برای هر دسته فیلد های مختص به همان دسته را داشته باشید.مثلا میتوانید برای دسته املاک چند زیر دسته تعریف کنید ( مثل : آپارتمان ، ویلایی ، زمین و… ) و برای هر کدام از آن ها فیلد های مختص به همان دسته را داشته باشید.مثلا برای زیردسته آپارتمان میتوانید فیلد هایی از جمله : طبقه چنم ، تعداد خواب ، زیربنا و … را تعریف کنید.علاوه بر این یک قسمت به نام چک لیست امکانات موجود میباشد که آن هم برای هر دسته بندی میتواند موارد مربوط به آن را در بر داشته باشد…مثلا برای زیردسته ویلایی میتوانید مواردی از جمله : کولر ، اینترنت ، سیستم ضد حریق و … را اضافه کنید تا آگهی دهنده هنگام ثبت آگهی با تیک زدن امکانات کالای خود را مشخص کند و خریدار راحت تر بتواند امکانات را مشاهده کند.

صفحه آگهی های من

در پنل کاربری اعضای سایت قسمتی به نام آگهی های من وجود دارد که کاربر میتواند تمام آگهی خود را در آن قسمت مشاهده کند .اعمالی که کاربر میتواند روی هر یک از آگهی های خود انجام دهد به صورت : ویرایش آگهی ، مشاهده تعداد نظرات آگهی ، مشاهده تاریخ ارسال آگهی ، مشاهده تاریخ منتشر شدن آگهی روی سایت ، مشاهده تاریخ انقضای آگهی ( برای آگهی های ویژه ) ، فعال یا غیر فعال کردن آگهی ، حذف آگهی و …. میباشد.

قسمت علاقه مندی ها و قابلیت افزودن آگهی ها به لیست علاقه مندی

این قالب دارای خصوصیتی به نام افزودن به علاقه مندی میباشد که کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود آگهی ها را با یک کلیک به لیست علاقه مندی خود اضافه کند . تمام آگهی های مورد علاقه در پنل کاربر و در قسمت علاقه مندی ها به نمایش در خواهد آمد و کاربر میتواند در آن قسمت به مقایسه آگهی ها بپردازد.

قسمت پرداخت ها و گزارش کامل اطلاعات پرداخت کاربر

یکی از قابلیت های این قالب خرید بسته برای آگهی ها میباشد.در صفحه اضافه کردن آگهی جدید قسمتی برای خرید بسته آگهی ویژه و آگهی فوری قرار داده شده که کاربر میتواند هر کدام را بنا به سلیقه خود خریداری کند.همچنین میتواند لیست خرید های خود را در پنل کاربری خود و قسمت پرداخت ها مشاهده کند.مواردی که در این صفحه برای کاربر به نمایش در خواهد آمد عبارت اند از : نام بسته خریداری شده ، مشخصات بسته خریداری شده ، طول دوره بسته و جزئیات خرید.

قابلیت جستجو و فیلتر پیشرفته آگهی ها

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی که تمام وبمستر ها خواهان آن بودند قسمت فیلتر حرفه ای آگهی ها بود.ما نیز تصمیم گرفتیم در این قسمت نیز سنگ تمام بگذاریم و یک قسمت جستجو پیشرفته برای آگهی ها طراحی کنیم.حتما شما تا به حال به سایت دیوار سر زده اید و با قسمت جستجوی آگهی های این سایت کار کرده اید.سیستم فیلتر آگهی های قالب وردپرس بخر یا بفروش دقیقا مشابه سایت دیوار عمل میکند . به این صورت که شما دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب میکنید و سپس زیر دسته مورد نظر خود را انتخاب میکنید و بعد از آن قالب فیلد های مختص به همان دسته را برای کاربر به نمایش در می آورد تا یتواند جستجویی بسیار دقیق داشته باشد.تمام فیلد های قسمت جستجوی سایت از قسمت مدیریت قالب ، قابل ویرایش میباشد.همچنین میتوانید فیلد جدید نیز به این قسمت اضافه کنید . هدف ما از طراحی این قسمت با همچین دسترسی بالایی فقط و فقط راضی نگه داشتن شما میباشد . شاید کسانی در گوگل به دنبال قالب سایت دیوار ، قالب سایت شیپور ، قالب سایت دلتا ، قالب سایت باما و … میگردند . این قالب میتواند نیاز های این افراد را به خوبی برطرف کند.

قابلیت ثبت آگهی ویژه ، فوری و رایگان

این قالب همانند همه سایت های نیازمندی قابلیت ثبت آگهی به روش های مختلفی از جمله ویژه ، فوری و رایگان را دارد . برای آگهی های ویژه و فروی شما میتوانید بسته های متفاوت با قیمت و مدت زمان مختلف از پنل مدیریت تعریف کنید تا کاربر هنگام ثبت آگهی در صورت مایل بودن بتواند بسته مورد نظر خود را خریداری کند.

قابلیت نمایش آگهی های فوری و ویژه به صورت جداگانه

قالب نیازمندی بخر یا بفروش این قابلیت را دارد که قسمتی مخصوص برای نمایش آگهی های فروی و یا ویژه درهر جای سایت تعبیه کنید .همچنین میتوانید قسمت آگهی های ویژه ، فوری و رایگان را هرکدام به صورت جداگانه همراه با اسلایدر و افکت های زیبا به نمایش بگذارید.

دارای صفحه ساز اختصاصی و مخصوص

همانطور که در ابتدا نیز خدمت شما عرض کردیم یکی از مواردی که این قالب را یک سرو گردن از بقیه قالب های هم رده خود بالا تر میبرد ، قابلیت شخصی سازی بالای این قالب است که به لطف صفحه ساز اختصاصی این قالب و عناصر کاربردی آن شما قادر خواهید بود هر سایت ثبت آگهی که مایل باشید با این قالب راه اندزی کنید.به نظر ما استفاده از افزونه های صفحه ساز مثل ویژوال کامپوزر علاوه بر پیچیدگی و درهم ریختگی و سردرگمی مدیریت سایت ، باعث کندی بیش از حد سایت نیز میشود.از این رو ما تصمیم گرفتیم که برای این قالب صفحه ساز مخصوص به خودش را بدون هیچ افزونه اضافی طراحی کنیم . این صفحه ساز با قابلیت های بسیار خوب و کاربردی که دارد شما را قادر میسازد تا تمام قست های سایت را طبق سلیقه خود بچینید . به واقع بنده با تایپ کردن یک پاراگراف یا یک صفحه در مورد قسمت صفحه ساز این قالب در معرفی همه خوبی های این قسمت نا توانم…بهتر است خودتان قالب را خریداری کنید و ببینید که دست شما برای چیدمان تمام قسمت های سایت چقدر باز است.

قابلیت دسته بندی سفارشی

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی و بی شمار قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش ، قابلیت ایجاد دسته بندی همراه با فیلد های مخصوص میباشد.شما قادر خواهید بود برای آگهی ها خود دسته بندی اصلی و همچین زیر دسته ایجاد کنید.هر یک از دسته های ایجاد شده شما دارای تنظیمات مخصوص به خود است .اولین صفحه تنظیمات دسته بندی میباشد که شامل موارد زیر است :

  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن آپلود فایل برای آگهی ها
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن قرار دادن ویدئو برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ثبت برچسب برای هر آگهی
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ثبت نظر برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ثبت آگهی در چند دسته بندی
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ثبت آگهی های فوری و ویژه برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن رنج قیمت برای دسته مورد نظر
  •  قابلیت فعال یا غیر فعال کردن سوالات متداول برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن نمایش موقعیت آگهی ها برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن نمایش قیمت آگهی ها برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ثبت آگهی ها در علاقه مندی برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن قسمت نمایش اطلاعات تماس آگهی دهنده برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن نمایش ساعات پاسخ گویی برای دسته مورد نظر
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن آپلود تصویر برای آگهی ها

قابلیت ثبت آگهی توسط کاربران

یکی از ویژگی های اصلی این قالب قسمت ثبت آگهی آن میباشد.ما روی این قسمت مانور زیادی داده ایم تا شما بتوانید سایت خود را بیشتر شخصی سازی کنید. فیلد های قسمت ثبت آگهی دارای فیلد هایی میباشد که شما میتوانید آن ها را از قسمت مدیریت سایت ویرایش و یا اضافه کنید.این صفحه دارای فیلد های کلی : عنوان آگهی ، توضیحات آگهی همراه با ویرایشگر متن وردپرس ، انتخاب نوع آگهی ، انتخاب دسته آگهی ، درج قیمت و هزینه ، انتخاب استان آگهی ، انتخاب شهر آگهی ، درج آدرس کامل آگهی با قابلیت نمایش روی نقشه ، قرار دادن تصاویردر گالری آگهی ،  قرار دادن فایل برای دانلود ، قرار دادن ویدئو برای آگهی با قابلیت افزودن لینک آپارات ، قراردادن برچشب های مختلف برای آگهی ، ساخت لیست سوال و جواب برای هر آگهی ، قسمت جدول هفتگی همراه با ساعت برای نمایش ساعات پاسخ گویی ، قسمت اطلاعات تماس ، قسمت امکانات آگهی به صورت چک لیست ، قسمت انتخاب و خرید بسته برای آگهی فوری و آگهی ویژه .

لازم به ذکر هست که تمامی فیلد های این صفحه قابل ویرایش هستند و شما میتوانید بنا به نیاز خود فیلد هایی را به این قسمت اصافه کنید.همچنین میتوانید برای هر دسته فیلد های مختص به همان دسته را داشته باشید.مثلا میتوانید برای دسته املاک چند زیر دسته تعریف کنید ( مثل : آپارتمان ، ویلایی ، زمین و… ) و برای هر کدام از آن ها فیلد های مختص به همان دسته را داشته باشید.مثلا برای زیردسته آپارتمان میتوانید فیلد هایی از جمله : طبقه چنم ، تعداد خواب ، زیربنا و … را تعریف کنید.علاوه بر این یک قسمت به نام چک لیست امکانات موجود میباشد که آن هم برای هر دسته بندی میتواند موارد مربوط به آن را در بر داشته باشد…مثلا برای زیردسته ویلایی میتوانید مواردی از جمله : کولر ، اینترنت ، سیستم ضد حریق و … را اضافه کنید تا آگهی دهنده هنگام ثبت آگهی با تیک زدن امکانات کالای خود را مشخص کند و خریدار راحت تر بتواند امکانات را مشاهده کند.

قابلیت ثبت فیلد های سفارشی مختص هر دسته بندی

با این قابلیت میتوانید برای هر دسته بندی با توجه به نیاز خود فیلد های مختص به آن دسته را بسازید.مثلا برای دسته بندی وسیله نقلیه میتوانید فیلد هایی از جمله : میزان کارکرد ، سال ساخت ، شرکت سازنده ، رنگ و یا هر فیلد دیگری که مایل باشید بسازید.لازم به ذکر است در این قسمت میوانید فیلد ها را بسته به نیاز خو در نوع های مختلف ایجاد کنید . مثلا : فیلد متنی ، فیلد چند انتخابی ، فیلد کشویی ، فیلد رنجی و …

قسمت امتیاز دهی آگهی ها

یکی از قابلیت های این قالب ، قابلیت ثبت امتیاز برای آگهی ها توسط کاربران میباشد.کاربران میتوانند برای هر آگهی امتیاز خود را از بین یک تا شش ستاره ثبت کنند و میانگین امتیاز ها برای هر آگهی نمایش داده خوهد . شما میتوانید برای آگهی های هر دسته بندی امتیاز دهی مخصوص به خود آن دسته را ایجاد کنید.مثلا میتوانید برای دسته وسیله نقلیه سه نوع امتیاز دهی در نظر بگیرید.

قابلیت ثبت چک لیست امکانات مختص هر دسته بندی

به این صورت که برای هر دسته بندی میتوان چک لیست مخصوص به خود آن را ساخت . مثلا میتوان برای دسته بندی املاک چک لیستی با موارد رو به رو ساخت : استخر ، شومینه ، اینترنت ، بالکن و … . این چک لیست در دو مکان نمایش داده خواهد شد.اولین مکان در صفحه ثبت آگهی میباشد که کاربر با انتخاب هر دسته بندی چک لیست مربوط به آن دسته بندی را میبینید و امکانات مورد نظر خود را تیک میزند.پس از انتشار آگهی این امکانات در صفحه آگهی نمایش داد خواهند شد.به این صورت که امکاناتی که آگهی آن را داراست به صورت تیک خورده و بقیه امکانات به صورت ضربدر نمایش داده خواهند شد.

قابلیت تفکیک آگهی ها بر اساس مکان ، کشور ، استان و شهر

در این قالب همانند تمام سایت های نیازمندی شما خواهید توانست برای سایت خود کشور ، استان و شهر های مختلف تعریف کنید . این موارد همگی هم هنگام ثبت آگهی و هم در صفحه آگهی برای کاربران به نمایش در خواهد آمد . همچنین میتوان در قسمت جستجو لیست تمامی شهر ها را مشاهده و شهر مورد نظر را انتخاب کرد تا فقط آگهی های همان شهر برای کاربر به نمایش در بیاید.

دارای قسمت بلاگ و اخبار

قسمت بلاگ و اخبار سایت با ظاهر زیبا برای قاالب نیازمندی بخر یا یفروش طراحی شده تا شما بتوانید اخبار سایت و همچنین مطالب را برای کاربران به نمایش بگذارید.این قسمت دارای یک عنصر نیز در قسمت صفحه ساز میباشد تا بتوانید آن را هر جا که مایل باشید به نمایش بگذارید.

دیگر امکانات قالب نیازمندی وردپرس بخر یا بفروش

قبل از خرید این قالب دقت داشته باشید که این قالب برای اجرا نیاز به لودر سورس گاردین دارد ، پس حتما باید لودر سورس گاردین روی سرور هاست شما نصب باشد.

  • دارای خبر نامه ایمیلی مایل چیمپ
  • قابلیت انتخاب ارز های مختلف
  • قابلیت تعیین سقف ثبت آگهی برای هر کاربر
  • قابلیت نمایش آگهی ها بر اساس جدید ترین ها
  • قابلیت نمایش آگهی ها بر اساس محبوب ترین ها
  • قابلیت نمایش آگهی ها بر اساس حروف الفبا
  • قابلیت نمایش آگهی ها بر اساس بشترین قیمت
  • قابلیت نمایش آگهی ها بر اساس کمترین قیمت
  • قابلیت تعیین وضعیت آگهی ها منقضی شده
  • قابلیت جستجو آگهی ها در اطراف
  • قابلیت تغییر فونت و اندازه آن ها برای هر قسمت
  • قابلیت نمایش آگهی های مشابه در صفحه آگهی
  • قابلیت نمایش تعداد بازدید هر آگهی
  • قابلیت مایش زمان منتشر شدن هر آگهی
  • داری بزارک ها کاربردی همچون جستجوی پیشرفته
  • دارای پنل مدیریت قدرمتمند و اختصاصی
  • دارای قسمت مدیریت تبلیغات بنری
  • قبلیت قرار دادن یا برداشتن ساید بار برای هر صفحه
  • دارای بخش سئو سایت
  • دارای حالت تعمیر و نگهداری
  • قابلیت گزارش آگهی های خلاف قوانین توسط کاربران
  • قابلیت فعال یا غیر فعال سازی بسته رایگان و نامحدود
  • قابلیت ساخت بسته های مختلف همراه با قیمت و مدت زمان
  • قابلیت نمایش سایت به صورت جعبه ای و تمام صفحه
  • قابلیت نمایش آگهی ها به چهار صورت مختلف
  • قابلیت روشن و خاموش کردن حالت وکنشگرا
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ارسال آگهی
  • قابلیت ورود و ثبت نام با حساب کاربری گوگل ، فیس بوک
  • قابلیت نمیش آگهی ها همراه با ایکن و توضیحات روی نقشه
  • قبلیت رنگ بندی بی نهایت

 

فروش قالب متوقف شده است

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است