افزونه وردپرس ورود حرفه ای و امن به پیشخوان با دوربین موبایل
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 3

بدلیل حذف این افزونه از مخزن وردپرس فروش این محصول متوقف شده است.

می توانید از افزونه جایگزین زیر استفاده کنید

لینک دریافت افزونه جایگزین

 

تا به حال چند بار شده که کلمه عبور وبلاگ تان را فراموش کرده باشید ؟آیا از اینکه دیگران با کشف کلمه عبور شما به بخش مدیریت وبلاگ‌تان دسترسی پیدا کرده و همه اطلاعات شما را حذف کنند نگران هستید ؟

آیا از اینکه در مکان‌های عمومی مثل کافی نت‌ها و یا رایانه‌های دوستان ، وارد بخش مدیریت وبلاگ‌تان شوید هراس دارید که نکند کلمه عبور شما توسط نرم افزارهای Keyloger ثبت شود ؟

آیا دوست دارید بدون اینکه نیاز به حفظ کردن کلمه عبور های طولانی داشته باشید ، ورود به بخش مدیریت وبلاگ وردپرسی خود را بسیار امن سازید؟ آن هم بدون وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور؟

آیا دوست دارید وبلاگ‌تان را مجهز به ورود دو مرحله‌ای بسیار پیشرفته و امن کنید ؟

بی اغراق بایدگفت که دیگر زمان استفاده از گذرواژه‌ها و کلمات عبور در حال سپری شدن است.

تصور کنید تنها با نزدیک کردن تلفن همراه هوشمند خود به مانیتور کامیپوترتان ، بتوانید وارد بخش مدیریت وبلاگ‌تان شوید. آن هم بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ! واقعا هیجان انگیز است .

با استفاده از این تکنولوژی می توانید ورود به بخش مدیریت وب سایت‌تان را بسیار امن کنید و دیگر نگران تایپ کلمه عبور خودتان و لو رفتن آن نباشید. حتی دیگر نیازی به ، خاطر سپردن کلمه عبور و نام کاربری خود ندارید و از طرفی ورود به بخش مدیریت وبلاگ‌تان را بسیار ایمن‌ و غیرقابل نفوذ کنید.

+ اپ آندروید و فایل راهنما

کافیست این افزونه که فارسی سازی شده رو دریافت و نصب نمایید!..

Image already added

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است